|
Epson EH-TW3200 til 6999,- |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
madmouse
Junior bruger Oprettet: 26-Februar-2012 Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Marts-2012 kl. 14:50 |
Simpelt spørgsmål. Skal man slå til? Er det billigt? Jeg mener ikke at have set den til den pris før.
Andre bedre alternativer, eller noget på trapperne?
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et alternativ til den pris, er BenQ W1100 (som jeg selv har).
Jeg overvejer dog selv at skifte den ud til den billige Epson, da jeg er træt af blæserstøjen på BenQ. Tror dog billedet er bedre på BenQ.
|
|
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den pris har elgiganten haft før.
Problemet med BenQ eller andre DLP-projektore er regbueeffekten for mig. Jeg ved sgutte om jeg hopper på den 3200 eller en 5900. |
|
madmouse
Junior bruger Oprettet: 26-Februar-2012 Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg overvejer at springe på til 6999. Der vil være 3.5m fra projektor til lærred. Godt 2.5-3m fra siddeposition. Jeg har et 42" TV, som er blevet alt for lille til film. Er 90" lærrede for lidt?
|
|
Schulz
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror ikke man skal regne med det bliver meget billigere end 6999,-
|
|
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nø, men 5900 er på vej derned også, så er det bare hvilke features der har størst betydning for ens valg, årimært lensshift vs 3D. |
|
Scratch
Bruger Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har købt TW3200 og får den leveret på fredag, glæder mig super meget. Var også rigtig varm på BenQ W1200 men lens shift afgjorde det for mig, støjniveauet var også et plus for Epson'en, det er størrelsen desværre ikke.
|
|
Silence is golden when you can't think of a good answer.
|
|
MartinT
Bruger Oprettet: 28-December-2005 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 104 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har netop købt den nævnte projektor forleden i elgiganten. Jeg prioriterede lens shift over 3D. Har lige prøvet den lidt af og den er ret støjsvag ift. hvad man kunne frygte fra en projektor. Det er dog et ordentligt svin og have stående/hængende
|
|
Bruger udmeldt 11
Bruger Oprettet: 10-Januar-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
Funktioner
Tak(0)
|
nogen der ved hvad denne her projektor kostede da den kom ud?
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så vidt jeg husker kostede den 8000... Så det er ikke fordi det er et kæmpe tilbud - men den var jo billig i forvejen.
|
|
Schulz
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kender en der arbejder i Elmutanten og han kan købe den til ca 7200 eller 7300 i indkøbspris, dvs. de enkelte varehuse har tilsæt på den vare i øjeblikket...
|
|
MartinT
Bruger Oprettet: 28-December-2005 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 104 |
Funktioner
Tak(0)
|
Manden i butikken ville heller ikke give afslag på de 6999 da han sagde at han tabte 300 kr på den i forvejen....troede ikke rigtigt på ham men måske var det nu alligevel sandheden han lukkede ud
|
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |