|
Løst: PS3 error 80023102 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-April-2012 kl. 20:42 |
Hej alle
Nu har jeg døjet med dette problem et stykke stid, og har stadig ikke fået det løst. Jeg prøver at købe spil fra PS Store, men når jeg kommer til processen hvor jeg skal bekræfte købet, får jeg fejlen. Jeg kan heller ikke tilføje penge i min wallet, ude fra XMB menuen. Jeg har VISA dankort. Jeg har støvsuget nettet for muligheder til at få løst problemet. Har prøvet: Slette kreditkort informationer og indskrive dem igen. Fjerne æøå, og erstatte med gamle danske bokstaver. Skrive kortholdernavn alm. og med blokbokstaver. Fjerner idag kreditinformationer, og vente 48 timer, for derefter at indtaste dem igen (may it please work) Jeg har kontaktet Nordisk Film, som har videresendt min foresprøgsel til SCEE (1. marts), men har ikke hørt noget fra dem endnu. Sendt en rykker idag. Er der nogle her der oplever fejlen, har oplevet den eller evt. har kendskab til en løsning eller bare et forslag? Mange andre på nettet oplever/har oplevet fejlen. Nogle har fået løst problemet, andre ikke. Det virker meget tilfældigt hvilke systemer der kommer op og virke igen, og jeg har ikke kunnet finde en konklusion derude som har virket effektivt for alle/de fleste. I hvert fald ikke en som har virket hos mig. Mvh Frank Redigeret af fhansen - 11-Maj-2012 kl. 20:57 |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er hvad Sony skriver. Andre skriver, hvis ens tidligere køb/downloads er forsvundet fra "listen", skal redownloade igen. Dette har hjulpet brugere, med samme fejl som din.
Redigeret af JeTex - 03-April-2012 kl. 21:03 |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
Tror desværre ikke det hjælper mig, da jeg har bakset med problemet meget længere. Som jeg skriver i første indlæg, blev der oprettet en sag hos SCEE 1. marts, altså en måned siden. Der ud over har jeg nok bakset med det en halv til en hel måned før dette. |
|
![]() |
|
Autechre ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Varde Status: Offline Point: 608 |
Hej fhansen.
Har du nyt i sagen - jeg har samme problem som dig... Har du eventuelt en kontakt hos NF jeg også kunne skrive til? På forhånd tak...
![]() |
|
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
|
|
![]() |
|
Jeg er desværre ikke blevet klogere. Jeg ville ha' slettet mine kreditkort data på min PS3, men har ikke fået det gjort, grundet tidsmangel. Det er umiddelbart det eneste tilbage jeg kan prøve. De skal så være slettet i 7 dage, før end at man igen skal indtaste. Jeg har endnu ikke hørt noget fra Nordisk, men nu har det også været påske. Håber at høre fra dem i den nye uge. Skal nok skrive når jeg hører noget fra dem. Det er flere personer, som har besvaret mine mails på adressen hotline@nordiskfilm.dk, så kan ikke henvise til én bestemt person. |
|
![]() |
|
Har nu ventet i 8 døgn, og har forsøgt mig igen (efter at have slettet kreditkortdata sidste mandag). No luck. Har igen skrevet til Nordisk.
|
|
![]() |
|
Fik svar fra Nordisk igen forleden. Fik et ret useriøst svar, som ikke kunne bruges til noget som helst. I bund og grund sagde de det samme igen. Slet data, vent 7 dage og prøv igen. Det prøvede jeg så igen igen i dag. OG DET VIRKER, WEEEEEEE.
@Autechre: Håber også det lykkes for dig på denne måde. Held og lykke. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |