|
BenQ W7000 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
skyeagle
Super bruger Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-April-2012 kl. 23:26 |
|
Hej.
Nogle der har set denne i aktion ? eller ved hvor man kan se den ? Den skulle være i toppen , men nogle siger larmen fra sådan en benQ er ret ret larmende , er dette sandt? ( måske nogle har ældre ver.) |
||
Med Venlig Hilsen Kim
|
||
Stereolab
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har en BenQ W6000, og ja, den larmer i normal mode. Jeg koerer den i eco mode, da den har mere end nok lys til mit behov, og der er stoejniveauet betydeligt lavere. Jeg bemaerker det ikke naar filmen foerst spiller.
|
||
skyeagle
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sterolab jeg har en optoma og den larmer da også, men jeg har aldrig hørt en benQ, men ved de er lysstærke, mon ikke w7000 har samme støj som din ?
|
||
Med Venlig Hilsen Kim
|
||
Stereolab
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo, jeg vil gaette paa at stoejniveauet er det samme paa de to modeller. Jeg ved ikke hvordan det sammenligner sig med Optoma.
|
||
skyeagle
Funktioner
Tak(0)
|
|
ok tak Stereolab
|
||
Med Venlig Hilsen Kim
|
||
Kasper Jensen
Guld medlem Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Therock
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 581 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej, det er også min holdning, jeg bemærker intet fra den... Super lækker Projektor til pengene
|
||
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" | |
||
skyeagle
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok rart at hører, så takker Kasper og therock.
Kunne være man skulle kigge nærmere på den nye w7000 så,men kan bare ikke findet stedet hvor man kan se den i aktion desværre. |
||
Med Venlig Hilsen Kim
|
||
Hindsberg
Super bruger Oprettet: 05-November-2008 Sted: Søborg, Kbh Status: Offline Point: 332 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ka se den forhandles af Hifi klubben http://www.hifiklubben.dk/produkter/fladskarm/projektor/benq_w7000_video-projektor.htm Mon ikk de har det sat op eller ku være int. i at lave en demostration af denne hvis man lige giver dem et kald ....... |
||
skyeagle
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hindsberg De har desværre ikke sat den op i nogle butikker overhovedet, og synes jeg er lidt dårlig fordi hvem gider købe en projektor til de penge uden man kan se den?
|
||
Med Venlig Hilsen Kim
|
||
Hindsberg
Super bruger Oprettet: 05-November-2008 Sted: Søborg, Kbh Status: Offline Point: 332 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
prøv at ring til dem og hør om ikk de ku arrangere en demostration....det må da være mindste kravet eller få en til test hjemme...... Ved Peter ( Chefen ) er til at snakke med ......fra Lyngby.....men sikker på dem i Kbh også er samarbejdsvillige |
||
Masterpiece
Junior bruger Oprettet: 29-Juli-2011 Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har en BenQ (ms513) mener jeg den hedder, nogle gange kan man godt syntes den larmer lidt, men man kan sige at lyden er vel altid lidt høj i en biograf :-) så jeg har ikke noget problem med larmen fra en BenQ selv hvis man blot ser TV der på og ikke gider høj lyd,(kun alm. volmuen og digital lyd) syntes jeg kun det er meget sjællent det kan virke som et irritations moment. Nu er W7000 jo lidt en anden størrelse end min, men jeg kunne ikke forstille mig det kunne være så slemt. :-)
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |