recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo Bredbånd nord Hjæælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo Bredbånd nord Hjæælp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
crazykarl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-April-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crazykarl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo Bredbånd nord Hjæælp
    Sendt: 13-April-2012 kl. 22:08
Hej alle sammen... står i den situation at jeg er skiftet fra tdc hometrio til fiber fra bredbånd nord (waoo) .. internettet er flyvende !.. men min gamle fladskærm kan ikke modtage digitalt tv så har anskaffet mig en DC clint 1 .. tilbud i elgiganten :) .. boxen fungere 100% ved min kammerat´s yousee.. min ikke ved mig .. har haft en tekniker fra bredbånd nord ude og han fandt alle kanalerne med sit smarte grej .. så det måtte være et problem med Clinten .. mig af sted til elgiganten bytte bytte køb mand hjem igen .. samme problem ..  kan det passe de ikke fungere sammen ?? ..
det kan vel ikke passe man skal købe sig frem til noget der virker det burde da bar fungere ? .. håber andre bredbånd nord kunder ser dette...

håber i gider hjælpe mig .. har brugt 200 kr i benzin nu på turene frem og tilbage .. er ved at blive godt tosset ... god weekend  !
Til top
Anders_itu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Februar-2007
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders_itu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 00:14
Er du sikker på det er et DVB-C signal du får ind?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crazykarl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 00:37
ham teknikeren der var her sagde det var den rigtige slags modtager.. også målte han på antenne stikket .. hvor han fandt alle hd kanaler på sin bærbare måle dims..

er helt på bar bund ..
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Point: 410
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 07:57
Hej!
Prøv at læse mit indlæg: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=110071&title=hjlp-til-waoo-tvkanaler

Tror problemet er det samme som jeg oplever...

Bond Cool

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crazykarl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 14:03
så fik jeg endelig en der virkede .. dc clint 1 fungere åbenbart ikke med mine frekvenser osv.. de ser sådan her ud..

Frekvens: 306 MHZ
Netværks-id: 1
Modulation: qam 256
Symbol rate: 6875

Har nu fået mig en Denver DVBC-109HD ! .. den fandt kanalerne med det sammen og fungere dejligt ! ... og EPG virker på de fleste kanaler .. hvor blev jeg dog glad Approve
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu