|
Epson EH-TW9000 |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Hamsjael
Bruger Oprettet: 16-Januar-2010 Status: Offline Point: 248 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Januar-2012 kl. 22:18 |
Hejsa
Nogen der har set den i aktion? Det er nemlig ikke til at finde en ærlig test af den nogen steder. Måske endda nogen der kan fortælle hvordan den performer op mod andre i prisklassen som eksempelvis Pana PT-AT5000? Har forelsket mig lidt i den høje lysstyrke da den skal bruges som primær billedkilde i stuen. Endeligt, er der nogen der ved hvor man kan få en demo, gerne i midt- nordjylland?
|
|
hjernemadsen
Super bruger Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det eneste jeg kan hjælpe med er denne betatest: http://www.cine4home.de/tests/projektoren/Epson_TW9000/TW9000_Test_A.htm |
|
Hamsjael
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm, må sige at den ser ud til at være hvad jeg har brug for. Må jo prøve at høre av-conection om de evt. kan fremvise den selvom den ikke er på deres demoprogram og der er langt derned.
|
|
therazz
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil også rigtig gerne høre hvis der er nogen som har noget hands on... eller rettere eye's on erfaring med TW9000
Syntes ikke ligefrem at nettet bugner med anmeldelser.
|
|
hjernemadsen
Super bruger Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Funktioner
Tak(0)
|
At du ikke kan finde anmeldelser skyldes nok at modellen hedder noget andet i USA. Så vidt jeg kan regne ud hedder den Home Cinema 5010, da den er topmodellen i programmet. Projectorcentral har testet den :
|
|
therazz
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for linket - Det vil jeg straks læse :)
|
|
LBA75
Super bruger Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Norske "Hjemmekino" har lige testet TW9000..... sidder med bladet foran mig! Konklusion: Så langt har Epson EH-TW9000 med eller uten W, bare en reel konkurrent. Det er Sony VPL-HW30ES, som på mange måter er like så bra som TW9000 på 2D. Men TW9000 er bedre på 3D. Mer lys, null flimmer og synlig bedre kontrastomfang uten crosstalk, gir en 3D skarphet og dybde som vi hittil ikke har set bedre. Rådet er derfor, er 2D vigtigst finnes det gode alternativer, men stiller man krav også til 3D kvaliteten, er dette kongen akkurat nå. Har selv lige bestilt en TW9000 - kommer med posten i morgen Mvh LBA75
Redigeret af LBA75 - 09-Februar-2012 kl. 20:21 |
|
submaniac
Super bruger Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
Funktioner
Tak(0)
|
lovis
Ny bruger Oprettet: 15-Februar-2012 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
kan fremvise den selvom den ikke er på deres demoprogram og der er langt derned.
|
|
Thomas K
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvem kan fremvise den?
|
|
---------------------
Thomas K |
|
Schack
Ny bruger Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
For ca. en måned siden modtog jeg en tw-9000 fra wehaveitall.dk, der dengang solgte den forholdsvis billigt. Jeg fik imidlertid først taget projektoren i brug i går aftes: Når man har et skrøbeligt loft og er blottet for håndværksevner, tager det et langt tilløb at sætter nyt projektorbeslag op. Jeg har indtil videre kun set én enkelt film, så dette er naturligvis ikke en anmeldelse, men bare et første indtryk – som til gengæld er yderst positivt:-) Den primære grund til, at jeg valgte at opgradere fra Optoma HD20, var, at jeg savnede et bedre sortniveau. I går aftes smed jeg ”The Decents” i afspilleren. Skiven har ikke den mest imponerende billedkvalitet, men da handlingen foregår i en grotte, giver filmen rig mulighed for at teste projektorens evner udi de mørke scener. – Og jeg blev bestemt ikke skuffet: Det er en fornøjelse at se knivkarpe detaljer træde frem på en næsten sort baggrund – og farverne fremstod flotte og naturlige. Jeg har endnu ikke pillet ved projektorens indstillinger og forventer derfor, at der er endnu mere at hente på billedkvaliteten, når den bliver fintunet. I sidste uge bestilte jeg en billig 3D Blu-ray-afspiller fra Panasonic. Den er endnu ikke er ankommet. Derfor afprøvede jeg i første omgang muligheden for 3D-konvertering via en Oppo BDP-80. Kvaliteten overraskede positivt, men jeg forventer ikke, at det er en feature, jeg vil benytte ofte. Desuden kunne jeg konstatere, at Epsons aktive shutter-briller deler frekvens med Oppo-fjernbetjeningen. Afspilleren måtte således betjenes manuelt, når projektorens 3D-funktion var aktiv:-/ Hvis nogen ønsker det, giver jeg gerne en melding, når jeg
har tjekket 3D-kvaliteten mere grundigt. ”Hugo” og ”Tintin” lander forhåbentligt fra
Amazon om en uges tid. Redigeret af Schack - 31-Marts-2012 kl. 11:48 |
|
Hamsjael
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder rigtig spændende. Kom gerne med flere indtryk omkring projektoren når du har fået set lidt flere film...
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |