recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - grafik kort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

grafik kort

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
nikgnick Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-April-2012
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikgnick Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: grafik kort
    Sendt: 25-April-2012 kl. 15:31
hej mit indbygget grafik er brændt af. har købt en nyt (pcie) har sat den i men har stadig sort skærm. noget med at jeg skal slå det indbygget grafik fra men hvordan skal jeg gøre det når jeg ikkke kan se bios??? skal jeg have et nyt bundkort elller hvad gør jeg??

Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Point: 1757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ken_T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 16:01
hvorfor kan du ikke se bios?

du kan åbenbart se noget siden du får en besked. Det normale er at man trykker på delete eller måske F2 under opstart. (repeat nogle gange). En besked vil fortælle om du lykkedes, ellers prøv igen. Du skulle så ende i bios.

Redigeret af Ken_T - 25-April-2012 kl. 16:07
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikgnick Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 16:11
der er sort skærm. skærmen går bare på sleep/ ingen signal når jeg starter den op og så sker der ikke mere.får ingen besked...
Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Point: 1757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ken_T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 16:15
hvordan har du fundet ud af at det er dit grafikkort

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4057
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 16:45
Det kan være bundtkortet. For billede skal der være på ved boot
Til top
FaxeKondi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-April-2012
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FaxeKondi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 18:36
Måske dumt spørgsmål men har du husket at forbinde skærmkablet til dit nye kort istedet for som før til onboard kortet?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikgnick Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af Ken_T Ken_T skrev:

hvordan har du fundet ud af at det er dit grafikkort

kan se det er helt grillet/brændt
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikgnick Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af FaxeKondi FaxeKondi skrev:

Måske dumt spørgsmål men har du husket at forbinde skærmkablet til dit nye kort istedet for som før til onboard kortet?
ja det har jegWink

Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 19:58
hvilket bundkort er det (hvis du skal have et andet) ?
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 20:10
Hvis ikke den post'er er det omstændeligt, at fejlfinde Feks. northbridge er røget kan du ikke se noget men blæser Osv. kan muligvis godt starte, og hvis der er synlige skader !!!!.......Ouch  
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 20:18
Onboard + grillet/brændt=nyt bundkort.

BS
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikgnick Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 21:15
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu