|
grafik kort |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
nikgnick ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-April-2012 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-April-2012 kl. 15:31 |
hej mit indbygget grafik er brændt af. har købt en nyt (pcie) har sat den i men har stadig sort skærm. noget med at jeg skal slå det indbygget grafik fra men hvordan skal jeg gøre det når jeg ikkke kan se bios??? skal jeg have et nyt bundkort elller hvad gør jeg??
|
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvorfor kan du ikke se bios?
du kan åbenbart se noget siden du får en besked. Det normale er at man trykker på delete eller måske F2 under opstart. (repeat nogle gange). En besked vil fortælle om du lykkedes, ellers prøv igen. Du skulle så ende i bios. Redigeret af Ken_T - 25-April-2012 kl. 16:07 |
|
![]() |
|
nikgnick ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-April-2012 Status: Offline Point: 6 |
der er sort skærm. skærmen går bare på sleep/ ingen signal når jeg starter den op og så sker der ikke mere.får ingen besked...
|
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
hvordan har du fundet ud af at det er dit grafikkort
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4057 |
Det kan være bundtkortet. For billede skal der være på ved boot
|
|
![]() |
|
FaxeKondi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-April-2012 Status: Offline Point: 26 |
Måske dumt spørgsmål men har du husket at forbinde skærmkablet til dit nye kort istedet for som før til onboard kortet?
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
ja det har jeg ![]() |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
hvilket bundkort er det (hvis du skal have et andet) ?
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Hvis ikke den post'er er det omstændeligt, at fejlfinde Feks. northbridge er røget kan du ikke se noget men blæser Osv. kan muligvis godt starte, og hvis der er synlige skader !!!!.......
![]() |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Onboard + grillet/brændt=nyt bundkort.
BS |
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |