recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opengl 2.0 til Angry Birds
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opengl 2.0 til Angry Birds

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opengl 2.0 til Angry Birds
    Sendt: 22-April-2012 kl. 20:35
Hej
Efter at have instl. Win 7 kan jeg ikke længere spille Angry Birds.

opengl 2.0 renderer not supported.

Søger jeg på nettet ender jeg ved diverse scanninger som så tilbyder at ordne alle fejl, hvis bare lige jeg åbner pungen ???.........??

Kender du/I en løsning. ???

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2012 kl. 21:25
du har husket at opdatere grafikkort drivere til nyeste version?
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2012 kl. 23:23
Den er desværre så gammel at den ikke findes på Intel mere.
Det mærkelige, synes jeg, at mens XP  virkede kunne jeg godt spille Angry Birds men efter nedbrud i XP instl. jeg Win 7.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4057
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2012 kl. 13:03
Du skal tænke på at hvis driveren ikke kan kører på et nyere Windows, så kan du heller ikke udnytte OpenGL og DirectX. Da driveren er skal understøtte det
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2012 kl. 14:44
Et måske et tåbeligt spørgsmål fra jeg uvidende.
Kan jeg nedlægge Win 7 og så instl. XP igen og så håbe på grafikkortet ikke har ændret sig.
Instl. af Win 7 gav jo mulighed for at formatere drevet.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4057
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2012 kl. 17:17
Hvis du har en win xp skive kan du godt.
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2012 kl. 17:24
Jeg får beskeden Det er en ældre udgave, og får ikke muligheden for at instl.XP
Til top
Bruger udmeldt 20 Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 31-December-2005
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 20 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2012 kl. 18:15
Du er nødt til at boote på din XP skive, og så lave en helt ny installation, du kan ikke "nedgraderer" fra Windows 7.

Husk backup af dine data :-) 
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 21:22
Jeg har haft held til at geninstl XP men desværre - - grafikkortet havde taget skade, den kunne ikke finde OpenGL.
Intel har lukket for support til grafikkortet, så der er ikke andre muligheder end alle de firmaer, der kan scanne utallige fejl og reparere mod betaling ? ? ? ikke mig.
Nu er det havedammen (med strøm på)

Tak til jer, der prøvede hjælpe.
Til top
Bruger udmeldt 20 Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 31-December-2005
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 20 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 06:49
Kunne du evt. ikke finde et grafikkort der understøtter openGL, med driver support, men det er måske en laptop du har?
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 10:12
Det er gammel Acer Travelmate 2410, den er snart klar til imødegå en værdig død.
Til top
Pongman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Juni-2007
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pongman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 10:42
Hvis du går ind http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/tm_2410.html kan du da finde grafikkort drivere der ?

Tvivler på at de firmaer der kan "scanne og finde fejl" kan hjælpe dig noget. Så hellere skrive til Acer og høre.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu