|
Højtaler-mærke? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
MrVolbeater
Bruger Oprettet: 11-Oktober-2009 Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Maj-2012 kl. 19:45 |
Har fået fat i nogle gamle højtalere som min stedfar havde stående, som han ikke skulle bruge mere, men da jeg ikke kan se hvilket mærke det er nogle steder, og han ikke kan huske det, så håber jeg at I kan hjælpe mig, men der er desværre ikke meget at gå efter.
Håber at der er nogle der kan have en ide om hvilket mærke det kan være eller bare til lidt mere hjælp end billedet Dette billed er faktisk den eneste info jeg har på det: |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med et billede forfra?
|
|
MrVolbeater
Bruger Oprettet: 11-Oktober-2009 Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det får du lige her: og lige et mere: |
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Logoet på bagsiden, der godt kunne ligne et A, kan måske være et Artcoustic produkt. Kun et skud fra hoften, men dog et forslag.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af Kampus - 08-Maj-2012 kl. 22:51 |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ligner en højtaler fra 80erne.
Tror ikke det er et kendt mærke.
Måske noget der er produceret for en kæde.
Hvis du er tilfreds med lyden er navnet underordnet.
|
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Jeg har nærmest samme opbygning på min højttaler, samme karakteristiske metalelement over diskanten (dem som ligner køleribber). Mine hedder AS 150 mk II.. jeg har ikke kunnet finde noget på dem fordi s 150 mk II også er en højttaler fra Miller og Kreisel, som er en uhyre populær bio-højttaler.. Redigeret af Steve Jones - 09-Maj-2012 kl. 20:34 |
|
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2404 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv eventuelt lykken på vintagehifi.dk, de plejer at være sådan "uh, det er en seas 108 diskant, jeg mener at huske de blev brugt i et selvbyggerkit vist i marts '83 nummeret af Svensk Elektrönik"..
|
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du finder ud af hvilket mærke, så sig lige til
Nogen som har et godt råd til at få trukket bulen ud på støvkappen?
|
|
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brug en støvsuger, gerne en der kan reguleres i sugestyrke. |
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tænkte lidt på det samme - men turde ikke skrive det... Men måske er det også en god idé at sætte møbelbørsten på, så den ikke suger for kraftigt, selv om man skruer ned for sugestyrken?
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Daamn, jeg er sej til at google:
Så har vi da et navn, men wiki-siden bliver vi ikke meget klogere af...
Redigeret af Otto J - 09-Maj-2012 kl. 22:21 |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |