|
Lissau California |
Besvar |
Forfatter | |
wadia
Super bruger Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Maj-2012 kl. 10:13 |
ER der nogle som ved om man kan det her....
Jeg har et Lissau LS Frame 16/9 Fastramme True Color - men skal flytte, så jeg ville spøge om man kan sende sin True Coler dug op, og de så kan bruge dugen til Lissau California hvis man bestiller et nyt California uden dug da den dug jeg har er nok bedere ?? M.vh |
|
JVC DLA-HD750, NAD T787, Mac Mini 2011, Lissau 16:9 Tab-Tension ISF True color , Dali Mentor 6 og Mentor center og Mentor 1 baghter, DaliP-10 DSS subwoofer ,OPPO BDP-83
|
|
Therock
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 581 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Ring til dem og høre.. Nok det nemmeste, men kan ikke forestille mig det vil blive billigere end og købe et nyt...
|
|
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" | |
|
wadia
Super bruger Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
Funktioner
Tak(0)
|
Oki... men hvis de kan bruge min True Coler dug som nok er bedere, så er det da fedt !! |
|
JVC DLA-HD750, NAD T787, Mac Mini 2011, Lissau 16:9 Tab-Tension ISF True color , Dali Mentor 6 og Mentor center og Mentor 1 baghter, DaliP-10 DSS subwoofer ,OPPO BDP-83
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
så kan bruge dugen til Lissau California hvis man bestiller et nyt California uden dug da den dug jeg har er nok bedere ?? Oki... men hvis de kan bruge min True Coler dug som nok er bedere, så er det da fedt !! |
|
wadia
Funktioner
Tak(0)
|
Den dug jeg har nu er en True Color og den ville jeg se om de kunne bruge igen hvis jeg bestiller en Lissau California !!
|
|
|
|
Bromberg
Super bruger Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 292 |
Funktioner
Tak(0)
|
De producerer ikke selv california, hvis man ellers skal stole på deres data-sheet. De skriver de importerer det. Derfor er der nok ingen eller absolut ringe mulighed for at det kommer til at ske. Du kan derimod købe deres originale tab-tension der har de egenskaber du gerne vil have med din true color dug. Det er bare 100% dyrere.
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Udover det faktum at California ikke produceres i Danmark, så er der et andet problem: Der er væsentligt mere spild ved produktionen af et tab-tension, så selv hvis man ville have det ombygget til den dansk-producerede tab-tension, så ville det blive en meget lille tab-tension...
|
|
wadia
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor kan man enlig se forskæld på de to modeller ??
|
|
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi har begge i butikken. Jeg ved ikke hvilke andre butikker der har begge dele hængende, men de forhandles bl.a. af AV Connection og Hifi Klubben.
|
|
wadia
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Otto.....
Jeg må se om bilen kan finde om til dig ! |
|
|
|
merkabtx
Ny bruger Oprettet: 01-Juni-2012 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dommage que ?a soit pas le bon MH, ni la bonne console.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |