|
bulet gitter i B&W M1 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
jannikmariager
Bruger Oprettet: 21-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Maj-2012 kl. 13:03 |
Hejsa jeg har købt nogle b&w m1 højttalere i DBA som desværre er blevet bulet i gitteret under transporten (den ene) nogle der har en godt forslag til hvordan man kan rette sån en ud uden at skulle betale 500 kr til Hifiklubben eller lign. - Jannik
|
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du et billede, så er det nemmere at vurdere skaden
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Altså bulen må være indad? Så skal du ha gitteret af og bruge en gummihammer og et plant underlag.
|
|
jannikmariager
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
jannikmariager
Funktioner
Tak(0)
|
tak , men ved ikke lige hvordan jeg får gitteret af uden at ødelægge noget desværre
|
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der ingen bundplade, eller lignende, som evt. kunne være skruet på?
Kampus: Er du sikker på, at underlaget skal være plant? Fordi, det ser ud til, at gitteret, hvis det ellers var i orden, skulle bue noget udad. Redigeret af turbo2 - 18-Maj-2012 kl. 13:56 |
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tag en papir clips og bøj en ende i 90 grader ( bare et par mm. ) indsæt clipsen ca. midt i bulen og prøv at trække forsigtigt udad.
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
ZkiiFreak
Super bruger Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den er fuldstændig umulig at skille ad :( Gitteret er ikke monteret på en måde, der gør, at det kan afmonteres. Har forsøgt med en af mine, efter den tog en tur på gulvet... ikke nogen success, skal jeg hilse at sige.
Det bliver umiddelbart ikke kønt, hvis du selv forsøger. Lad hellere en fagmand om det, hvis det ikke skal blive noget makværk |
|
helljohn
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
Funktioner
Tak(0)
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil også gerne advare imod den slags på et gitter - man risikere at trække enkelte små buler ud i stedet og gør skaden værre... |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |