recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan fjerne short-cut til kamera på iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan fjerne short-cut til kamera på iPhone?

 Besvar Besvar Side  123 20>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan fjerne short-cut til kamera på iPhone?
    Sendt: 13-Maj-2012 kl. 18:20
Hej.
 
På "forsiden" af iPhone, før man låser den op, er der kommet et shortcut til kamera funktionen efter den seneste opdatering. Hvordan fjerner man dette?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Hej.
 
På "forsiden" af iPhone, før man låser den op, er der kommet et shortcut til kamera funktionen efter den seneste opdatering. Hvordan fjerner man dette?
Du nedgradere den til en gammel version.

Eller

if you disable the camera app under restrictions the quick launch on the lock screen will go away. Of course you would then need a 3rd party camera/video app


Redigeret af lahan - 13-Maj-2012 kl. 18:29
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 19:08
Haaaahhhh. Så det kan man ikke?? Det var da mærkeligt.... Men det er det jeg altid har sagt. De er åndsvage de iPhones.... ;-)  Jeg skal aldrig selv have en.... ;-)
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 19:11
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Haaaahhhh. Så det kan man ikke?? Det var da mærkeligt.... Men det er det jeg altid har sagt. De er åndsvage de iPhones.... ;-)  Jeg skal aldrig selv have en.... ;-)
Hvorfor er det et problem ?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Haaaahhhh. Så det kan man ikke?? Det var da mærkeligt.... Men det er det jeg altid har sagt. De er åndsvage de iPhones.... ;-)  Jeg skal aldrig selv have en.... ;-)
Hvorfor er det et problem ?
Jeg kan heller ikke se problemet. Det er da rart, at man hurtigt kan starte sit kamera op.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 19:38
Min kone vil ikke have det, så det skal væk. Så enkelt er det. Man argumenterer ikke med sin kone....  Wink  Ikke om sådan noget i hvert fald.
 
Hvordan nedgraderer man software versionen?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 19:40

Manglede faktisk shortcuttet inden opdateringen, da min forrige phone havde startknappen på siden.

Helt ærligt, den generer da ingenting...


Redigeret af Kampus - 13-Maj-2012 kl. 19:42
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 19:42
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Min kone vil ikke have det, så det skal væk. Så enkelt er det. Man argumenterer ikke med sin kone....  Wink  Ikke om sådan noget i hvert fald.
 
Hvordan nedgraderer man software versionen?

Lad konen læse manualen, og selv finde ud af det Smile Du ved jo ingenting om Apple Wink
Venlig hilsen
KB
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Min kone vil ikke have det, så det skal væk. Så enkelt er det. Man argumenterer ikke med sin kone....  Wink  Ikke om sådan noget i hvert fald.
 
Hvordan nedgraderer man software versionen?
Måske du burde have læst opgraderings teksten inden i valgte at opgradere. Så kunne du have set hvad ændringen indebar fremfor bare at trykke ok.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 19:51
Selvom jeg havde læst opdaterings teksten om hvad ændringer det indebar, var det jo ikke sikkert at jeg ville have tænkt over det, endsige spørge konen om hun ville have det eller ikke. Den slags finder man altså først ud af bagefter, når man ser det.
Pointen er, at jeg skal fjerne den - ikke diskutere om den skal fjernes eller ikke. Hvis det overhovedet kan lade sig gøre at fjerne den.
 
Jeg sidder og læser lidt på denne side. Hvad er "Blobs"?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

  ...Lad konen læse manualen, og selv finde ud af det Smile Du ved jo ingenting om Apple Wink
 
Meget morsomt. Hun ved mindre om Apple - i hvert fald mht. at opdatere den synkronisere den osv.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 19:56
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

..... Helt ærligt, den generer da ingenting...
 
Det er i og for sig ikke det, der er pointen. Pointen er at hun ikke vil have den. En anden pointe kunne være at softwaren burde laves sådan, at man selv kan vælge / fravælge sådan en short cut.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 20>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu