|
Til møde med Waoo |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
dvidebaek
Bruger Oprettet: 15-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Juni-2012 kl. 19:06 |
Hej alle sammen
Jeg er blevet valgt til afdelingsbestyrelsen i Trillegården, og en af de ting som medlemmerne ønsker, er at få fibernet i hele Trillegården. Derfor har jeg taget kontakt til Waoo for at høre hvad de kan tilbyde os. Har aftalt et møde med dem her på onsdag. Så hvis i har nogen spørgsmål til Waoo som i ønsker jeg skal spørge dem om, må i meget gerne skrive det i denne tråd! Det kunne være alt fra nye kanaler til boksene de bruger, det er kun jeres fantasi som sætter grænserne. Jeg vil skrive alle spørgsmålene ned og tag dem med til mødet! |
|
Ole Pihl
Bruger Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kunne være spændende at høre om deres planer for TV3 i Waoos egen tv pakke .
|
|
dvidebaek
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Ole
Det er hermed noteret, og jeg tager det med mig til mødet med Waoo. Jeg skal nok sørge for at give en update her på tråden, når mødet er afsluttet.
|
|
dvidebaek
Funktioner
Tak(0)
|
Kom nu folkens... har i virkelig ingen spørgsmål til Waoo??
Er i virkelig tilfredse med routeren, boksen osv.?? fik at vide af Jacob fra Waoo, at hvis vi valgte at få fibernet i Trillegården ville vi få en helt ny fiberboks monteret og en 3. generations router som Waoo netop er begyndt at bruge. Vil helt klart spørge ind til hvad det er for en model, har den endelig fået gigabit lan osv. |
|
Helmuth
Super bruger Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvornår laver de en app, så man kan se TV på mobilen?
|
|
Helmuth
Super bruger Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
Funktioner
Tak(0)
|
TV-on-demand-delen indeholder kun de 'seneste' afsnit, for få uger tilbage. Bør indeholde meget mere, så det mere afspejler det "rigtige" DR-NU.
|
|
skyking
Super bruger Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fejl med mere
Redigeret af skyking - 12-Juni-2012 kl. 16:17 |
|
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er ikke fra Trillegården, men hvis du vil prøve at lave et ref. af mødet og hvilke spørgsmål og emner du/i snakkede om, må du gerne opdatere denne tråd.
Jeg har YouSee nu men har også mulighed for at vælge waoo. Så hvis du kan spørge til deres boks og evt. om signalkvalitet ( bitrate ) på HD, og om Viasat i pakker. Og om hvordan man finder ud af priserne på deres hjemmeside, syntes det er totalt umuligt at hitte ud af.
|
|
PHN2
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis de stadig bruger den elendige motorola hhd-boks så siger jeg tak spids. Havde den til låns via energimidt, men den interface ligner noget dos-agtigt og er lang tid om opstart mv.
|
|
PS5, Oppo 203 som preamp, NCD/zappulse effektblok, 7.1 DIY ht. Sony 65" oled.
|
|
The_Joshua
Bruger Oprettet: 26-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
|
Stil ihvertfald spørgsmål angående deres TV-bokse. Her i Maribo "knækker" deres AirtTies TV-boks rigtig ofte ned og skal derpå genstartes. Der er RIGTIG mange kunder i Maribo der oplever det problem, så det er ikke isoleret til nogle "få" bokse.
|
|
Letten
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har den "nye" Tilgin gigabit router ifm. at vi fik Waoo TV og oplever jævnligt at der er enheder (pc'ere, mobiler, tablets) der ikke kan få en IP adresse. Har fået skiftet routeren men uden at det har hjulpet - selvom det kan skyldes noget opsætning i vores netværk, var det altså ikke noget vi oplevede med vores gamle router. Måske firmwaren i routeren ikke er helt klar til primetime. Genstarter dog hurtigt - det har jeg testet mange gange
Godt tilfreds med billedkvalitet på ipTV. Men oplever også at Airtiesboksene skal genstartes ind i mellem. Skuffende, at vi ikke længere kan få lov at optage på ekstern USB-disk tilsluttet Airties 7120 (må være fjernet i firmware), men er tvunget til at købe den dyre boks med indbygget disk. Skuffet over at de ikke tilbyder WebTV på android tablets men kun på iPad. Ved at Nordija som laver Waoo's underliggende system (FokusOn) allerede har lavet Android version. Tror bare Waoo har valgt ikke at tilbyde det til kunderne (Applefascisme?) :-( Hør også om de snart kommer på nogle smartTV platforme som f.eks. Samsung SmartTV, så man kan se IPTV uden den ekstra boks. Her har KabelTV stadig en stor fordel i mine øjne.
|
|
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mystisk... Er selv fra Maribo (Museumsgade) og jeg har aldrig haft det problem... Jeg tror jeg har haft genstartet systemet 2 gange på 3-4 mdr.
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |