|
defekt iphone 4S ? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
djangs
Guld medlem Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Juni-2012 kl. 07:50 |
|
3 dage gammel iphone 4s og man er allerede træt af den.
tror den er defekt eller er der nogen der har oplevet dette på sin. der er masser af strøm på men den lukker sig ned, hvilket gøre at jeg ikke kan hørte noget som helst fra den. for at få den igang igen skal jeg trykke på home knappen samt powere knap i lang tid. det duer jo heller ikke at jeg skal bruge den som vækkeur og den så går død i løbet af natten. jeg kan jo aflevere den til rep, men den er 3 dage gammel. så vil det da værte noget træls med så dyr en fon og så skal den allerede laves. hvordan er reglerne med tilbagelevering, hvis den er købt på nettet ved telia, har man 14 dage?
|
||
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan lukker sig ned? Tlf slukker skærmen og går i låse mode, men skulle gerne udføre det den er bedt om, såsom vækning.
Ja ved køb over nettet - ALTID 14 dgs returret.
|
||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
prøv evt at gendanne telefonen via itunes inden returnering, det er altid apples svar på problemer, og ofte virker det.
(hvis du har lavet mange indstillinger osv. så husk at tage backup først så disse bevares hvis du ønsker det, så du ikke skal starte helt forfra)
|
||
Mvh
René |
||
djangs
Guld medlem Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
telefonen går bare i sort og kan ingenting..at få den igang igen holder jeg home knappen og power knappen nede samtidlig, så starter den op på ny.
har være inde og gendanne.. men nu er det 5 gang idag, den går død. tror sgu den ryger retur eller det gøre den.så må vi jo se om det bliver android istedet for er sgu noget skuffet over en så dyr tlf er så ringe. kan jo heller ikke betale sig at indlevere den til rep, og så skal undvære den i 2-3uger. så retur den må ryge
|
||
|
||
djangs
Funktioner
Tak(0)
|
|
kan man sende den retur, når man har haft den ibrug?
|
||
|
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Husk at apple siger det er brugeren fejl, så pas på
|
||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har 1 gang haft problemer med en iphone købt direkte hos apple, de sendte en ny omgående og et par dage senere kontaktede et fragtfirma mig med henblik på afhentning af den gamle, det gik ret let og smertefrit via tlfsupporten som dog talte svensk/ engelsk.
Jeg syntes dog det var fin service, og det manglede jo selvføgelig også bare når der var bøvl med produktet |
||
Mvh
René |
||
rhsin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skal lige nævne den jeg returnerede havde været i brug i en uges tid, (den havde en dårlig modtagelse)
|
||
Mvh
René |
||
Hvedstrup
Bruger Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 62 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej T-Duck Redigeret af Hvedstrup - 24-Juni-2012 kl. 19:50 |
||
Mvh
Hvedstrup |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er bare en af de sædvanlige, dumme bemærkninger, omkring Apple. Det må vi nok leve med.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror han mener det er den samme procedure de går igennem når deres pc'ere er defekte, jævnfør indslaget i kontant.
|
||
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1596 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tjaa, hvis Apple får skyld for at deres "PCere" er defekte, så inviterer man også til dumme bemærkninger.
|
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |