|
Philips - Infocare problemer |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
eske
Junior bruger Oprettet: 10-Oktober-2006 Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Juli-2012 kl. 11:39 |
Mit problem er at den forhandler som jeg købte mit tv af gik konkurs lige efter at jeg havde købt det
hos FLADSKÆRMSSHOPPEN Jeg købte i Juni 2010 et Philips PFL46"9704H tv til 24K,og der har kun været problemer fra dag 1 af. Det startetde med at det ikke kunne finde kanalerne og at mine undertekster forsvandt hvis jeg skruede op eller ned for lyden samt at TVét tændte hver morgen kl.06.00 selv om aut.opdatering var slået fra i opsætningen.Jeg kontaktede Philips kundeservice og de var utrolig venlige,der var ingen problemer da tvèt var købt hos dem,så de kontaktede Infocare og de kom hjem hos mig ialt 3 gange hvor de skiftede mainboard og software alle gange uden det hjalp.Den 7 aug 2011 kontaktede jeg igen philips, og denne gang afhentede Infocare mit tv ind til værkstedet og de havde det i næsten 5 uger,så kontaktede jeg atter Philips og spurgte hvad der sker siden jeg intet har hørt i så lang tid.Jeg fik en mail retur hvori de skrev at Infocare havde ansøgt Philips Holland om et nyt Tv til mig,med det blev afslået,så mit Tv kom retur den 15 sep. med en beskrivelse at ingen fejl konstateret.så tænkte jeg at man kunne lige så godt give op.efter næsten 2 års kamp. Men så den 27- 6 -2012 ville jeg prøve igen, da jeg hvde hørt at Philips havde solgt Tv divisionen fra til et andet firma, denne gang var der så lidt mere held de tilbød mig nu 50% i rabat hvis jeg købte et nyt Philips TV, det er jeg ikke tilfreds med hele den måde det er foregået på er ikke accepttabel og jeg ville skulle af med min. 12.000 - 13.000 kr for at få den nye topmodel. GODE RÅD SØGES. undskyld jeg ved at dette er en lang smøre, men jeg er ude af mit gode skind.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det tilbud du har fra infocare er et flot tilbud i betragtning af at Philips mener at dit tv opfører sig som det skal. Jg ved det er sur røv, men det eneste du kan gøre er at lære 2 ting:
1. Philips tv skal man ikke røre med en ildtang 2. Køb kun tv fra veletablerede forhandlere. Klaus |
|
eske
Funktioner
Tak(0)
|
Hej jeg synes du skal læse den igen, det er ikke Infocare der har givet et tilbud men Philips.Infocare sendte det retur med beskrivelsen ingen fejl konstateret.
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal blive ved med at holde fast.
Har en kammerat, som også havde problemer med hans Phillips tv. Det var med ekstrem grad af Ghosting. Men efter en masse frem og tilbage og flere gange til reparation, fik han det til sidst ombyttet, med en 2011 model. (Det var her sidste år, tv'et var et 2010 model). Det nye er han så super glad for. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min fejl, men vil Philips åbne lidt for goodwill, så pres på for at få så meget som muligt ud af det. Men jeg vil ikke råde dig til at smide 13.000 efter et nyt Philips. Hvad så om 1,5 år og det har problemer, skal du så ryste ud med samme beløb igen?
Klaus |
|
eske
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Klaus
Det har jeg ved gud heller ikke lyst til,men jeg står i den situation at have et fejlbehæftet tv som ikke er optimalt og som ikke kan sælges eller smide de 12-13000 til Philips,men jeg vil prøve at se om det er muligt at presse dem og give mig 80% i rabat allerhelst skulle de bare ombytte det uden beregning da tvèt har været defekt fra ny og Infocare har haft 4 forsøøg til at reparere det. |
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Klempå, lad dem give dig et nyt.....
Klaus |
|
eske
Funktioner
Tak(0)
|
hej
lige lidt opdatering har igen idag haft fat i Philips, men de er hverken til at hugge eller stikke i de holder fast på deres tilbud på 50%.og siger at jeg bar ekan købe et der er billigere for ikke at skulle af med 11,000 kr i bytte, men jeg kan ikke se at jeg skal gå ned i niveu og kun få ambiligth i de 2 sider når jeg har fuld ambiligth i min egen som er topmodellen. undskyld men man har næsten ikke lyst til at slås mere, hvad ville i gøre i den situation.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal blive ved at fastholde du ikke har fået det du har betalt for - ganske enkelt.
Philips kører en udholdenheds taktik, som sikkert for det meste lykkes. Men lad dig ikke gå på af det. Kræv din ret! Redigeret af Kampus - 23-Juli-2012 kl. 16:29 |
|
Gonardo
Bruger Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bare nævn, at nu tager du den her sag til Forbruger klagenævnet, koste hvad det ville
Forbrugerrådet/Tænk plejer også at give gode anmeldelser/test til Philips TV og det var deres test der gjorde udfaldet til at købe Philips. Har selv købt en Onkyo receiver over nettet som lukkede, og som gik i stykker 2. gange...det var et frygtelig arbejde frem og tilbage...køber aldrig mere sådan noget elektronik over nettet mere...
|
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad skal forbrugerklagenævnet gøre? Der er vel ikke andet end 2års reklamationsret på tv'et og såvidt jeg husker så er det forhandleren der står for reklamationsretten, hvis forhandleren så går konkurs er det bare surt for kunderne hvis ikke en anden forhandler eller importør/producenten vil overtage reklamationsretten for så er der intet man som kunde kan gøre hvis feks ens tv går i stykker.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
eske
Funktioner
Tak(0)
|
Fik idag en mail med bekræftigelse.Denlyder sådan.
Jeg er ked af at høre at der haar været bøvl i forbindelse med dit fjernsyn og vi vil selfølgelig gerne hjælpe på bedste vis, Det er konkluderet at vores Philips autoiseret teknikker,Infocare, at dit oprindelige TV model 46PFL9704h/12 er blevet sendt tilbage ved sidste undersøgelse som "ingen fejl observeret",Dog med sagen i betragtning og yderligere efterforsking har vi fra Philips side valgt at tilbyde dig 50% rabat på et nyt Philips Tv.Dette er ikke normal procedure,men da vi gerne vil hjælpe vores kunder på bedste vis vil vi gerne tilbyde dig dette .Med købsdato i betraktning er det blevet udregnet til en rmelig procent på 50%. Du er ikke obligeret til at vælge en bestemt model, men du har mulighed for at vælge frit blandt de forskellige modeller vi har på det nordiske marked og på lager. Prisen bliver beregnet ved at finde den gennemsnitlige pris på markedet og vi vil fradenne pris fratrække de 50% du har til gode. Jeg synes dette lyder ja undskyld som noget pis,som om at jeg har accepteret deres tilbud, kors hvor jeg træt af Philips, jeg har idag været inde på TRUSTPILOT og givet min anmeldelse af Philips/INFOCARE til andre så de er klar over hvad det er de går ind til hvis de køber et Philips Tv.
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |