recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips - Infocare problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips - Infocare problemer

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
eske Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eske Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips - Infocare problemer
    Sendt: 15-Juli-2012 kl. 11:39
Mit problem er at den forhandler som jeg købte mit tv af gik konkurs lige efter at jeg havde købt det
hos FLADSKÆRMSSHOPPEN
Jeg købte i Juni 2010 et Philips PFL46"9704H tv til 24K,og der har kun været problemer fra dag 1 af. Det startetde med at det ikke kunne finde kanalerne og at mine undertekster forsvandt hvis jeg skruede op eller ned for lyden samt at TVét tændte hver morgen kl.06.00 selv om aut.opdatering var slået fra i opsætningen.Jeg kontaktede Philips kundeservice og de var utrolig venlige,der var ingen problemer da tvèt var købt hos dem,så de kontaktede Infocare og de kom hjem hos mig ialt 3 gange hvor de skiftede mainboard og software alle gange uden det hjalp.
Den 7 aug 2011 kontaktede jeg igen philips, og denne gang afhentede Infocare mit tv ind til værkstedet
og de havde det i næsten 5 uger,så kontaktede jeg atter Philips og spurgte hvad der sker siden jeg intet har hørt i så lang tid.Jeg fik en mail retur hvori de skrev at Infocare havde ansøgt Philips Holland om et nyt Tv til mig,med det blev afslået,så mit Tv kom retur den 15 sep. med en beskrivelse at ingen fejl konstateret.så tænkte jeg at man kunne lige så godt give op.efter næsten 2 års kamp.
Men så den  27- 6 -2012 ville jeg prøve igen, da jeg hvde hørt at Philips havde solgt Tv divisionen fra til et andet firma, denne gang var der så lidt mere held de tilbød mig nu 50% i rabat hvis jeg købte et nyt Philips TV, det er jeg ikke tilfreds med hele den måde det er foregået på er ikke accepttabel og jeg ville skulle af med min. 12.000 - 13.000 kr for at få den nye topmodel.
GODE RÅD SØGES. undskyld jeg ved at dette er en lang smøre, men jeg er ude af mit gode skind.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 18:07
Det tilbud du har fra infocare er et flot tilbud i betragtning af at Philips mener at dit tv opfører sig som det skal. Jg ved det er sur røv, men det eneste du kan gøre er at lære 2 ting:
1. Philips tv skal man ikke røre med en ildtang
2. Køb kun tv fra veletablerede forhandlere.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
eske Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eske Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 18:50
Hej jeg synes du skal læse den igen, det er ikke Infocare der har givet et tilbud men Philips.Infocare sendte det retur med beskrivelsen ingen fejl konstateret.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 19:48
Du skal blive ved med at holde fast.

Har en kammerat, som også havde problemer med hans Phillips tv. Det var med ekstrem grad af Ghosting. Men efter en masse frem og tilbage og flere gange til reparation, fik han det til sidst ombyttet, med en 2011 model. (Det var her sidste år, tv'et var et 2010 model).

Det nye er han så super glad for.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 21:24
Min fejl, men vil Philips åbne lidt for goodwill, så pres på for at få så meget som muligt ud af det. Men jeg vil ikke råde dig til at smide 13.000 efter et nyt Philips. Hvad så om 1,5 år og det har problemer, skal du så ryste ud med samme beløb igen?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
eske Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eske Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 22:56
Hej Klaus
Det har jeg ved gud heller ikke lyst til,men jeg står i den situation at have et fejlbehæftet tv som ikke er optimalt og som ikke kan sælges eller smide de 12-13000 til Philips,men jeg vil prøve at se om det er muligt at presse dem og give mig 80% i rabat allerhelst skulle de bare ombytte det uden beregning da tvèt har været defekt fra ny og Infocare har haft 4 forsøøg til at reparere det.
 
 
 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 23:56
Klempå, lad dem give dig et nyt.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
eske Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eske Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2012 kl. 16:22
hej
lige lidt opdatering har igen idag haft fat i Philips, men de er hverken til at hugge eller stikke i de holder fast på deres tilbud på 50%.og siger at jeg bar ekan købe et der er billigere for ikke at skulle af med 11,000 kr i bytte, men jeg kan ikke se at jeg skal gå ned i niveu og kun få ambiligth i de 2 sider når jeg har fuld ambiligth i min egen som er topmodellen.
undskyld men man har næsten ikke lyst til at slås mere, hvad ville i gøre i den situation.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2012 kl. 16:29
Du skal blive ved at fastholde du ikke har fået det du har betalt for - ganske enkelt.
 
Philips kører en udholdenheds taktik, som sikkert for det meste lykkes. Men lad dig ikke gå på af det. Kræv din ret!


Redigeret af Kampus - 23-Juli-2012 kl. 16:29
Til top
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2012 kl. 21:29
Bare nævn, at nu tager du den her sag til Forbruger klagenævnet, koste hvad det ville Smile
Forbrugerrådet/Tænk plejer også at give gode anmeldelser/test til Philips TV Wink og det var deres test der gjorde udfaldet til at købe Philips.
 
Har selv købt en Onkyo receiver over nettet som lukkede, og som gik i stykker 2. gange...det var et frygtelig arbejde frem og tilbage...køber aldrig mere sådan noget elektronik over nettet mere...
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2012 kl. 21:54
Hvad skal forbrugerklagenævnet gøre? Der er vel ikke andet end 2års reklamationsret på tv'et og såvidt jeg husker så er det forhandleren der står for reklamationsretten, hvis forhandleren så går konkurs er det bare surt for kunderne hvis ikke en anden forhandler eller importør/producenten vil overtage reklamationsretten for så er der intet man som kunde kan gøre hvis feks ens tv går i stykker.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
eske Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eske Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2012 kl. 22:22
Fik idag en mail med bekræftigelse.Denlyder sådan.
Jeg er ked af at høre at der haar været bøvl i forbindelse med dit fjernsyn og vi vil selfølgelig gerne hjælpe på bedste vis, Det er konkluderet at vores Philips autoiseret teknikker,Infocare, at dit oprindelige TV model 46PFL9704h/12 er blevet sendt tilbage ved sidste undersøgelse som "ingen fejl observeret",Dog med sagen i betragtning og yderligere efterforsking har vi fra Philips side valgt at tilbyde dig 50% rabat på et nyt Philips Tv.Dette er ikke normal procedure,men da vi gerne vil hjælpe vores kunder på bedste vis vil vi gerne tilbyde dig dette .Med købsdato i betraktning er det blevet udregnet til en rmelig procent på 50%.
Du  er ikke obligeret til at vælge en bestemt model, men du har mulighed for at vælge frit blandt de forskellige modeller vi har på det nordiske marked og på lager.
Prisen bliver beregnet ved at finde den gennemsnitlige pris på markedet og vi vil fradenne pris fratrække de 50% du har til gode.
 
Jeg synes dette lyder ja undskyld som noget pis,som om at jeg har accepteret deres tilbud, kors hvor jeg træt af Philips, jeg har idag været inde på TRUSTPILOT og givet min anmeldelse af Philips/INFOCARE til andre så de er klar over hvad det er de går ind til hvis de køber et Philips Tv.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu