Tjae - jeg kan ihvertfald sige at stort set hver gang jeg ser et LCD i El-giganten vise deres distribuerede analoge signal - så er det megaringe på alle skærme. Der er en verden til forskel på det jeg ser i El-giganten og det jeg ser på mit Toshiba derhjemme. Ingen sammenligning overhovedet.
Når det er sagt, så vil jeg ikke forsøge at stikke dig blår i øjnene, et standard analogt signal står ikke ligeså godt på en LCD skærm som på en god CRT skærm. Især ikke hvis man sammenligner close up, forskellen er meget mindre når man har rigtig afstand til skærmen.
Men det står ligeså godt på Toshibaen som på mange andre meget dyrere LCD skærme. Digitalt signal fra en selector eller dvb-t boks står meget bedre, og en dvd står supergodt.
Jeg kan fortælle at jeg som det måske skinner igennem er inkarneret CRT fan og "LCD kritiker" - men er på trods af dette alligevel ganske imponeret af det Toshibaen leverer, især i forhold til prisen, jeg kan næsten ikke give det en bedre anbefaling end dette.
Jeg kan ikke svare på hvor meget forskel der er på 32" og 37" i billedkvalitet da jeg kun har 32", men på 4 meters afstand bør du ikke kunne se nævneværdig forskel.
Hvad har du af fjernsyn idag - bare for sammenligningens skyld ?
Redigeret af spawn - 01-August-2006 kl. 10:23