|
Canon forvirring |
Besvar |
Forfatter | |
TPNielsen
Ny bruger Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
Emne: Canon forvirring Sendt: 01-August-2006 kl. 10:31 |
Hej ! Under min gennemlæsning af en række tests på udenlandske camcorder-sider er jeg nu faldet for en Canon Elura 100, der virker til at få flotte anmeldelser. Derfor bliver jeg frustreret når jeg ser at Canon i Danmark ikke markedsfører noget cam. med dette navn. Er der nogen der ved om det findes i DK under et andet navn ? På forhånd tak ! Thomas |
|
lrev på jobbet
Guld medlem Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
Sendt: 01-August-2006 kl. 11:38 |
Det gør den garanteret-jeg ved at CANON still kameraer specielt i U.S.A,har andre navne end de har i Europa.Står det ikke nævnt i testen hvad det Europæiske navn er på den?
|
|
TPNielsen
Sendt: 01-August-2006 kl. 11:57 |
Hej igen ! Nej jeg kan intet finde - jeg har prøvet at sammenligne med et par danske modeller - men det er næsten uoverskueligt at finde rundt i de forskellige spec's. Det er pokkers nok, for det ser ud til at være et rigtig godt cam. Med venlig hilsen Thomas |
|
TPNielsen
Sendt: 01-August-2006 kl. 12:03 |
Ahhh ! Selvhjælp er løsningen Canon's support var her behjælpelig - modellen hedder MVX 450 på det europæiske marked ! Så blev jeg så klog ! Tak for hjælpen ! Thomas |
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 01-August-2006 kl. 12:12 |
Hej Thomas,
Ja, Canons modelbetegnelser er meget forvirrende når der skal sammenlignes mellem de forskellige markeder (det gælder også deres still-billed kameraer). Udfra specs og udseende vil jeg dog tro at Elura 100 svarer til Canon MVX460 herhjemme. Se denne oversigt over Canon MiniDV kameraer i Danmark (eneste forskel på MVX460 og MVX450 lader til at være DV-indgangen, som kun findes på MVX460). /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 01-August-2006 kl. 12:12 |
UPS! Der var du selv (eller Canon) lidt hurtigere
/Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |