|
Netflix på mit LG PZ950 |
Besvar |
Forfatter | |
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-August-2012 kl. 11:45 |
Hvad skal jeg gøre for at få Netflix på mit LG tv.
Jeg er klar ove rjeg skal få ændret min IP til noget US, men hvordan kommer Netflix Appen ind på mit tv ?
|
|
Guyver
Bruger Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
Funktioner
Tak(0)
|
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
Men er der ikke noget med at man skal ændre regionen på selve tvét også ?
|
|
Guyver
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan vel komme an på en prøve. Jeg bruger selv unblock-us med en Boxee Box og ejer ikke et LG tv, så kan ikke prøve det i praksis. Men umiddelbart er svaret nej, da det ikke står i vejledningen.
Du har 7 dages gratis trial, så der er ikke noget der burde holde dig tilbage. Hvis du klikker på "HOW TO SET UP", så finder du også vejledning til din WD TV LIVE, omend jeg tvivler på at du kan få det til at virke, da WD vidstnok har låst afspillerne til de regioner de er solgt i. Det eneste du skal gøre er at gå til forsiden og indtaste din email og følge instrukserne du får i emailen. Burde ikke tage mere end 5 minuter at sætte op. Redigeret af Guyver - 14-August-2012 kl. 12:42 |
|
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen det er også hvad jeg har læst omkring LG tv at de er region låst. :(
|
|
Guyver
Funktioner
Tak(0)
|
Dit tv burde ikke være låst. Det burde kun være berørt af geoblocking, dvs. ligeså snart du ændrer dns i tv'et, så tror det at det er i USA, hvis du altså har startet trial på unblock-us.
WD derimod, såvidt jeg husker, har fået en anden firmware end boksen i USA og der kan dermed slet ikke installeres Netflix på den. |
|
Swingking
Guld medlem Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også såden et tv LG PZ950 giv lyd hvis du finder ud af noget , med at få netflix til at virke
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
Swingking
Guld medlem Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det slet ikke nogle som har fået Netflix til at virke på LG 60PZ950 ?
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb en Chromecast, så kører det. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |