recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - forstår ikke signal med yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

forstår ikke signal med yousee

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
fatbass Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-November-2010
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fatbass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: forstår ikke signal med yousee
    Sendt: 20-August-2012 kl. 17:37
Hej 
er desværre blevet skilt og har så også mistet min parabol med canal digtital som bare kørte derudaf.

sidder så i min nye lejlighed og har yousee.  har selv lavet et kabel da det skulle være længere end det man kan købe ca 15 m

kan se de fleste kanaler 
har et panasonic 50vt20 og med DVB-C sigere den fuld signalstyrke på dr1, dr2, tv2 osv
men på kanal 4 og tv3+hd og et par andre er signal styrkeren lav og det pixeler helt vildt umuligt at se noget

for mig gir det ik mening at der er signal på nogle kanaler og ik på andre, hva gør jeg? 

mvh kristian
Til top
filthat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filthat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 17:39
Er TV'et tilsluttet direkte til antenne dåsen i væggen eller er der noget fordeling nogen steder?

Hvis det er det første har du muligvis lavet en fejl på dit kabel.
Til top
fatbass Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fatbass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 17:41
direkte kabel fra dåsen til tvet. fejl på kabelet selvom jeg kan se de fleste programmer?
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 18:03
Hvilken programpakke? Grund- Mellem- eller Fuldpakke?
Til top
fatbass Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fatbass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 18:09
grund pakken, 
Til top
fatbass Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fatbass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 18:10
ved godt jeg ik har zulu og alle de andre, men tv3+hd canal 6 canal9 kanal 4 der er billede på men hakker og pixler
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 18:12
Oprindeligt skrevet af fatbass fatbass skrev:

ved godt jeg ik har zulu og alle de andre, men tv3+hd canal 6 canal9 kanal 4 der er billede på men hakker og pixler

Det, du oplever, er ikke en kabelfejl, men at de kanaler, som pixelerer, gør ALT for at prøve at snige sig udenom pakkefiltret.Big smile Men at canal 9 også var med på "legen" vidste jeg så ikke. Jeg kan "kun" tage TV3+ HD, Kanal 4, og 6'eren HD, udover mine Grundpakkekanaler.

Redigeret af turbo2 - 20-August-2012 kl. 18:14
Til top
fatbass Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fatbass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 18:18
aha :-) ville man så kunne sætte en forstærker på også tag dem adligevel?

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 18:18
her kan du se, hvilke kanaler, som reelt er i Grundpakken: http://yousee.dk/Tv/TV-Pakker_og_kanaler.aspx  
Til top
fatbass Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fatbass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 18:20
ja det er også rigtigt troede bare tv3hd og kanal 4 var med når der kom billede på , zulu har jeg bare sort skærm men de har sgu da regnet den godt ud at man kan se deres programmer halvt så man kan blive hooked på noget af det de sender

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 18:21
Oprindeligt skrevet af fatbass fatbass skrev:

aha :-) ville man så kunne sætte en forstærker på også tag dem adligevel?

Ved ikke... men måske et vildt godt kabel istedet, eller hvis du har mulighed for at flytte rundt på tingene i lejligheden, så du kunne nøjes med et kort kabel, eller en Triax-boks m. DVB C - den kan trække dem hjem, stort set uden problemer.

Det BEHØVER ikke være med overlæg, at YouSee gør det således. Det KAN også være pakkefiltrene, som er noget skidt!

Redigeret af turbo2 - 20-August-2012 kl. 18:23
Til top
fatbass Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fatbass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 18:22
prøver med en forstærker eller en triax boks :-) kan desværre ik korte kablet af 

men tusind tak for den super hurtige hjælp :-)))
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu