|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
rasse78 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() Sendt: 04-August-2006 kl. 23:46 |
Hej Har fået dette anbefalet af en del, og har set det i aktion. Har fået et tilbud fra Expert på dette TV + en vægholder fra Vogels, der kan dreje. (Koster 1600 i butikken) Pris i alt 17.200 kr. Jeg kan hente det når jeg vil. Er det en god handel? Det mener jeg selv, specielt da jeg ikke vil købe det i Tyskland.
Mvh Rasmus
|
|
![]() |
|
kazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
![]() |
|
kruga ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
Hej... Tjaee, nej vil jeg mene.... Tvet koster 14000 ved bla. tapeconnection, så sammenlagt burde du ikke betale mere end 15600. Efter min mening. Ringede til mit lokale panasonic servicecenter og sagde at jeg gerne ville slippe for at køre til århus hvis de ville sælge mig tv og orignal beslag(1000kr) til 15k. Efter 15 sek, tastende på computeren sagde de ok Så nu har jeg haft fladskærm i 32 timer.... |
|
![]() |
|
kruga ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
Glemte lige at skrive at prisskiltet i forretningen var 16999,- bare for tvet... Håber virkelig at alle gør som dig undersøger priserne inden de siger ja... |
|
![]() |
|
rasse78 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Hej Jeg er godt klar over prisen hos Tapeconnection. Men men men, hvad gør man hvis lortet går i stykker, og man bor på sydfyn??? Så vil jeg hellere ofre lidt mere, og kunne aflevere det i en lokal butik (som forøvrigt er landsdækkende, hvis jeg flytter) Vil da prøve at forhandle dem længere ned. Tak (flere kommentarer velkomne) |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Er der ikke noget med at TC henter det hvis det går i stykker indenfor de første 2år?
|
|
![]() |
|
![]() |
Der står på siden: Om de henter, ved jeg ikke. |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Prøv at skriv til dem, er næsten sikker på at de har det?
|
|
![]() |
|
![]() |
Tror du tænker på dette:
7. Reklamation Redigeret af rasse78 - 05-August-2006 kl. 09:34 |
|
![]() |
|
![]() |
Det kan godt være
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Prøv at læse deres Tc guide der står nemlig 2års fuld garanti og afhentnings service i hele landet. http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?emne=vis_even t&Eventid=263 |
|
![]() |
|
![]() |
Ingen tvivl om, at de yder god service. Det hører man fra mange. Jeg vil dog give Expert chancen for at matche prisen. Jeg er dog jyde, og elsker at prutte om prisen. Tak for svarene Bendix |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |