|
iPhone 5's tilstand i DK? |
Besvar | Side 123 28> |
Forfatter | |
klaushansen
Junior bruger Oprettet: 17-Maj-2012 Sted: Kgs. Lyngby Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-September-2012 kl. 16:41 |
Vil høre hvordan oplevelsen er hos de der allerede nu har erhvervet sig en iPhone 5!
Oplever i samme problemer med risser, hakker osv som andre steder? Har i bemærket andre hardware-problemer indtil videre? På forhånd tak Mvh klause |
|
Stone
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Klause.
Jeg fik min i fredags. Jeg har ikke oplavet nogle af de indmeldte problemer, men har dog ikke benyttet kort-funktionen. Der er virkelig god - og virker virkelig hurtig, når man går rundt i menuer og endnu mere overbevisende med browseren. Jeg kommer fra en HTC Sensation, men har også brugt meget tid "sammen" med en Ipad3. Bare lige så i ved, hvad jeg sammenligner med. Super tilfreds - lækker skærm. Mvh. Steen
|
|
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 712 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har heller ikke haft nogle problemer eller ridser har en 64g sort.det er en rigtig dejlig telefon.
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
klaushansen
Junior bruger Oprettet: 17-Maj-2012 Sted: Kgs. Lyngby Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok har bare læst at nogle har haft en masse risser og lækkede lys og generelt var meget sart overfor netop stød og ridsning....
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24751 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er også en del som skulle have fejl. Men du kan også godt regne, med at der er nogen bare skriver noget, fordi, at de ikke kan lide Apple. Så kan det hurtigt komme til, at se værre ud.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eller også er det enkelte "mandagsudgaver"...
|
|
klaushansen
Funktioner
Tak(0)
|
Det er selvfølgelig rigtigten har bl.a. holdt øjede Apple supports forum. Der er der mange billeder af dårlige eksemplarer. Jeg vil meget gerne eje en iPhone 5 da jeg er meget glad for min 3GS. Vil bare helst ikke skuffes af en Tlf der ikke lever op til forventningerne.
|
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan vel få den byttet, hvis telefonen har været ude på skrammer?
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24751 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
klaushansen
Funktioner
Tak(0)
|
Glimrende ide med luppen! :)
Det er jo således at man gerne vil have at de dyre ting man køber er iorden og helst ikke har skrammer inden man modtager dem :). Hvad synes i om hastigheden på den nye blank i mørke forskel fra de gamle iphones? |
|
klaushansen
Funktioner
Tak(0)
|
Damn you auto correct! :) hastigheden ift de gamle?
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du kigger på eks Mobildebat.dk så er problemerne med ridser præcis de samme herhjemme. Der er bare ikke solgt 10 millioner af dem her, så der er naturligvis færre der klager. Man er ca. 20 gange mere tilbøjelig til at delene dårlig oplevelse end en god en.
Redigeret af Yakken - 30-September-2012 kl. 14:03 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Besvar | Side 123 28> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |