|
Windows 7 x86 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 14:57 |
Er det ikke noget med at en Windows 7 (x86) altså 32-bit kun kan køre 4GB ram, eller husker jeg forkert?
Det er lidt skidt kun at ligge inde med en 32-bit version af Windows 7, nu hvor jeg har 8GB ram i maskinen og en i5-CPU der understøtter et 64-bit system?
![]() |
|
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så køber du da bare en 64 bit version
Redigeret af kim.t - 07-Oktober-2012 kl. 15:03 |
|
![]() |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Super, tak! Men hvordan installerer jeg Windows? Jeg har ikke nogen boot-disk og min computer er helt ny, så der er ingen OS på den. Hvordan klarer jeg det?
Kan jeg evt. bare installere Windows 7 fra den DVD som min søster har, og så indtaste den nye licens kode?
|
|
|
|
![]() |
|
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
Licensen kan bruges til både 32- og 64 bit.
Gå herind: http://www.heidoc.net/joomla/technology-science/microsoft/14-windows-7-direct-download-links Download: Windows 7 Professional x64 SP1 U (media refresh) http://msft.digitalrivercontent.net/win/X17-59883.iso Kør den gennem: http://code.kliu.org/misc/winisoutils/eicfg_removal_utility.zip Så kan du vælge den version, du har licens til. Brænd på DVD. Redigeret af rasmusvn - 07-Oktober-2012 kl. 15:39 |
|
![]() |
|
Tak for det rasmusvn
![]() Nu har jeg hentet den .iso som du linkede til, men forstår ikke lige det der du vil have mig til at køre .iso'en igennem? Kan jeg ikke bare brænde den ud med IMGburn eller? Hvad gør det der "eicfg remover"?
|
|
|
|
![]() |
|
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
The ei.cfg Removal Utility is a simple tool that will remove the ei.cfg from any Windows ISO disc image, thereby converting the image into a "universal disc" that will prompt the user to select an edition during setup. This tool works by toggling the deletion bit in the UDF file table, eliminating the need for unpacking and rebuilding the ISO, which means that this is extremely fast (the process of patching the ISO to remove ei.cfg takes only a fraction of a second), and the process is easily reversible (running the utility on a disc image patched by this utility will restore the disc image to its original state).
På Dansk. Den ISO., du har hentet, er en "Professional" version, hvis din licens kun dur til en "Home Premium" version eller evt. andre, skal du ændre ISO.-en. Dette gøres ved at køre den igennem ovenstående værktøj. Redigeret af rasmusvn - 07-Oktober-2012 kl. 16:08 |
|
![]() |
|
Okay, tak igen Men hvad så hvis jeg kun har en licens til en 32-bit version? Så er der ikke så meget jeg kan gøre, vel?
Jeg skulle nemlig gerne have installeret et 64-bit Windows sådan jeg kan udnytte alle mine 8GB ram ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Hvad er det der gør, at licensen kun er til 32-bit?
Still another purpose of these downloads would be to get a different language or bit version of Windows 7. Any valid Windows 7 product key determines only the edition (Starter, Home Basic, Home Premium, Professional, Ultimate, Enterprise). It can, however, activate both 32 and 64 bit editions in any language. Redigeret af rasmusvn - 07-Oktober-2012 kl. 16:32 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Den version der bliver solgt i Køb og salg her på Recordere er Professionel OEM version. Jeg ved så ikke om der mangler noget i Pro. versionen, når den skal bruges til spil. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Jeg har købt en pro version her på sitet og der er ingen problemer med spil overhovedet
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Still another purpose of these downloads would be to get a different language or bit version of Windows 7. Any valid Windows 7 product key determines only the edition (Starter, Home Basic, Home Premium, Professional, Ultimate, Enterprise). It can, however, activate both 32 and 64 bit editions in any language.
Vil det så mene at selvom jeg har en 32-bit product key, så kan jeg godt installere en 64-bit version når jeg har kørt den .iso igennem det program? Jeg har bare et produkt der hedder: Windows 7 (x86) og dertil hører så en Serial number, så jeg troede det kun virkede til en 32-bit? Men det gør det så ikke? Jeg har også altid spillet på en Professional Windows 7, og har heller ikke haft problemer med det
![]() Redigeret af ladiesman217 - 07-Oktober-2012 kl. 17:17 |
|
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Retail Windows versioner har både 32-bit og 64-bit DVD'er med i pakken.
OEM pakken har kun én DVD i enten 32-bit eller 64-bit. Men serienummeret kan benyttes til begge versioner. Du kan lovligt hente en Windows 7 Home Premium 64-bit fra Microsoft her: Du kan DVD'er i andre sprog på denne side: Redigeret af Cyberguyen - 07-Oktober-2012 kl. 17:35 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |