|
IOS 6 og batteritid |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |||
Trisse
Super bruger Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-September-2012 kl. 08:41 |
||
Jeg oplever en langt dårligere batteritid på min Iphone 4 efter opdatering til IOS6.
Jeg har målt at i stand by og stort set uden brug så løber den tør for strøm efter ca. 7-8 timer.
Er det normalen eller kan jeg slå noget fra (jeg har bluetoth slået til, og det giver selvfølgelig noget ekstra belastning, men det kan jeg ikke undvære).
mvh. Jesper
|
|||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu har jeg ikke selv opdateret til iOS endnu, men der er en "konspirations" teori om at Apple med vilje gør at ældre generationer af iPhone får dårligere batteri tid efter opdatering på diverse års iOS så brugeren køber den nye iPhone (i dette tilfælde iPhone 5). En måde Apple kan tjene flere penge.
Jeg ved godt det lyder langt ude og det er også derfor jeg sætter "" i konspirations teori |
|||
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg oplever en meget bedre batteritid på min 3gs fuldt opladet kl 10 i går 80% tilbage her kl 9:37
har vel brugt den en time til samtaler med mere.
|
|||
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
jeg har i tankerne at tjenester som photostream, cloudbackup virkeligt kan suge batteri, så det bruger jeg slet ikke.
Prøv også kigge på kontrasten på skærmen, mange har tendens til bare at fyre den op på fuld skrald, hvor man nok sagtens kan vænne sig til den er noget lavere i kontrasten, det giver også lidt på batteritiden.
også er der self. såvel 3G samt bluetooth som kan suge godt i reserverne.. 3G gider jeg dog ikke ligge og slå fra, men bluetooth bruger jeg så sjældent at det er slået fra.
derudover har jeg slået diagnostik og brug fra så den ikke sender noget til apple.
også så jeg en ny funktion jeg ikke lige havde set før, "begræns reklamesporing" så den blev også lige aktiveret.
hvis der er andre som har strømbesparende tips kom endelig med dem
|
|||
Mvh
René |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvor fandt du den henne?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Mvh
René |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Smukt. Den måtte jeg lige have på også. Takker.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ved ikke lige med iCloud, her spørges om man vil ha' kontoen slettet Redigeret af Kampus - 21-September-2012 kl. 12:55 |
|||
rhsin
Funktioner
Tak(0)
|
||
icloud er ganske fin især hvis man har flere appleenheder, og især også mht. backup (hvis man kan nøjes med pladsen), personligt bruger jeg den til kalender/kontakter/find min fon
men jeg bruger ikke til backup (det gør jeg manuelt engang imellem på computeren), og jeg bruger heller ikke photostream (den står jo og arbejder med at uploade når man er hjemme på netværket.. og det bruger jo strøm), jeg har en synology NAS hvor alle billeder ryger over på og deles af den ved.
Til dem der ikke har set det så er en af de gode features ved icloud kalenderen (det har iøvrigt været muligt længe.. det er ikke en ny feature) at man her kan sætte gæster på som så kan svare tilbage (kun brugbart hvis modparten også bruger iphone icloud), men også man kan oprette en ekstra kalender som man kan give andre brugere adgang til så man feks kan have en delt kalender som er mere "åben" Redigeret af rhsin - 21-September-2012 kl. 13:10 |
|||
Mvh
René |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så hvis man som jeg kun har iPhone, er iTunes tilstrækkelig som back-up?
|
|||
rhsin
Funktioner
Tak(0)
|
||
ja, omend icloud find my phone kan være en hjælp hvis nogen stjæler den eller du mister den, så kan du finde den af den vej.. men self. hvad hjælper det hvis politiet så ikke gider hjælpe dig
|
|||
Mvh
René |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |