|
Beoplay a8 |
Besvar |
Forfatter | |
Louise2401
Ny bruger Oprettet: 01-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 23:21 |
Hej.
Jeg har lige købt Beoplay a8. Da jeg, som det første, skulle tilslutte det trådløse netværk gik det allerede galt. Beoplay kan ikke finde mit netværk - men samtlige af mine naboers Der kommer dog et netværk jeg ikke kender (og som ikke kommer frem på mine andre enheder) en lang række af bogstaver og tal..... kan det mon være mit netværk
Når jeg normalt tilslutter mit trådløse netværk til andre enheder (f.eks iPad og Iphone) så kommer det navn jeg selv har valgt til mit netværk, og jeg bruger min selvvalgte adgangskode. Burde det ikke være det samme med beoplay ??? Jeg har trådløst netværk via Airport express - det burde vel ikke give problemer, eller.... ??? Min internetudbyder er yousee. Håber inderligt at der er en, som kan hjælpe mig. Efter 5 timers roden rundt, er jeg tæt på at returnere skidtet Kh. Louise |
|
akawa
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2006 Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er fordi Beoplay ikke kan se special karakter og mellemrum i SSID. f.eks Louise's Airport Express.
|
|
Louise2401
Ny bruger Oprettet: 01-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu virker det jo bare I B&O´s´vejledning står der ikke noget om, at der ikke må være mellemrum.
Tusind tusind tak for din hjælp - du er dagens helt Kh. Louise
|
|
akawa
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2006 Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
Selv tak, tog mig også lang tid med mit Beoplay V1.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |