|
Hvor købes win8 billigst? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 21:49 |
||
Hey, hvor kan jeg købe Windows 8 billigst når den udkommer d26? - jeg håber på at kunne nøjes med at købe en opgradering, hvis det er muligt, når man som jeg kun har win xp.....?
Skal en opgradering installeres på den samme maskine hvorpå xp er installeret, eller kan man vælge at putte det på en ny maskine(uden styresystem)? |
|||
Mvh
Jan |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Om man kan opgradere fra XP til Windows8, kan jeg ikke svare på, men du kan i hvertfald ikke opgradere et styresystem, som ikke findes!!
![]() Redigeret af turbo2 - 21-Oktober-2012 kl. 22:18 |
|||
![]() |
|||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
||
Hvis man læser her i JP tyder det da på at man ville kunne downloade Win8 til kr. 229,-
Redigeret af kim.t - 21-Oktober-2012 kl. 22:45 |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
||
Når du kører med XP er det jo en forholdsvis gammel maskine og du skal nok være opmærksom på HD kapasitet, RAM og om den ikke også bliver for meget belastet med det nye system. Er opgraderingen det værd? skal du spørge dig selv.
|
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
||
Har win8 beta kørende på en gammel NetBook med en gb ram og 1,3 GHz processor. Kører væsentligt hurtigere end win xp som den er født med |
|||
![]() |
|||
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
||
Hej alle, takker for jeres svar. Jeg havde tænkt mig at installere win8 på en ny maskine( Mac mini, ups ;) ), og den xp version jeg har købt i tidernes morgen ligger på en gammel traktor som ikke skal bruges mere. Har godt læst den artikel i JP, og det lyder billigt, men det tilbud kan jeg så sikkert ikke benytte mig af.... Har også set på amazone.com, her kan man købe en win 8 til lige under 500,-dkr, men ved ikke om det også er en opgradering..
|
|||
Mvh
Jan |
|||
![]() |
|||
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
||
Det lyder jo godt. Hvad skyldes det tror du?
|
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
||
Var det ikke et problem at finde drivere til sådan en gammel svend?
Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
||
Ved ikke, testede på to, man kunne jo umiddelbart tro, at win8 ikke er så tung som xp. Selv om win har en tendens til at blive tungere for hver ny udgave |
|||
![]() |
|||
||
Har ikke fundet ud af der manglede nogen ihvertfald. men må indrømme jeg tog fejl, den havde 1,6 ghz atom processor
|
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
Hej.
Wupti Pede sælger Windovs 8 opgradering. http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Software/981312/Windows-8-Pro-3264bit-opgradering.html Redigeret af nesager - 24-Oktober-2012 kl. 23:22 |
|||
![]() |
|||
||
449,-
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |