recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boks til HBO_VIAPLAY_NETFLIX
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boks til HBO_VIAPLAY_NETFLIX

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 728
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boks til HBO_VIAPLAY_NETFLIX
    Sendt: 04-November-2012 kl. 14:03
Findes der en boks som har disse 3 apps så man  kan tage HBO  (når den kommer)-viaplay og netflix, alle i dk udgaven ??

Uden div ninja-trix






Til top
MeLViS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 430
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MeLViS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 14:27
Apple TV ?
Til top
python Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2010
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér python Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 14:49
Apple TV kan IKKE tage viaplay. Hvilke bokse kan klare HBO er svært at sige, før man ved hvordan HBO kommer til at fungere
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 728
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 15:07
Har apple tv 3 og den kan ganske rigtigt ikke tage viaplay uden brug af iphone eller ipad !

Og har ikke nogen af dem !



Til top
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Status: Offline
Point: 355
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Neobi/q Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 15:08
Jeg er desværre bange for at det bedste bud lige PT er en ny Samsung BD afspiller
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
Til top
londahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2009
Sted: Lolland,Danmark
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér londahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af Neobi/q Neobi/q skrev:

Jeg er desværre bange for at det bedste bud lige PT er en ny Samsung BD afspiller

Ja, det eller en PS3/Xbox 360. Ved ikke om HBO kommer dertil, men mon ikk?
Til top
python Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2010
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér python Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 16:38
Oprindeligt skrevet af cccd cccd skrev:

Har apple tv 3 og den kan ganske rigtigt ikke tage viaplay uden brug af iphone eller ipad !

Og har ikke nogen af dem !




Hvis du er villig til at investere et par tusinde i en iphone eller ipad, så kunne du købe sådan en, for at konstantere at det ikke lader sig gøre. Hvis du prøver at køre viaplay over airplay, får du en medelse om at det ikke er tilladt. Det er altså ikke en fejl, men by design at det ikke kan gøres.
Til top
python Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2010
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér python Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 16:45
Oprindeligt skrevet af londahl londahl skrev:


Oprindeligt skrevet af Neobi/q Neobi/q skrev:

Jeg er desværre bange for at det bedste bud lige PT er en ny Samsung BD afspiller


Ja, det eller en PS3/Xbox 360. Ved ikke om HBO kommer dertil, men mon ikk?


Nu er spørgsmålet kun om en box der kan spille disse streaming services, og ikke hvor godt, men jeg vil tillade mig at kommentere xbox og ps3.

Xbox 3 kører altså kun 720p og larmer forholdsvis meget. Jeg har dog ikke prøvet netflix delen selv, så ved ikke hvordan den virker.

PS3 larmer langt fra så meget, og klarer 1080p og larmer ikke så meget. Dog vil jeg tillade mig at sige at selve oplevelsen af at browse gennem film på PS3 ikke er nær så fed som på Apple TV3. .. men da man så har tændt filmen, så er den cool nok.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12244
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 17:48
Jeg kunne godt lokkes til at købe en billig Samsung BD-afspiller for at få adgang til HBO Nordic fra dag 1. Kan nogle af de kompakte det der Smart Hub-noget de kalder det?

EDIT: Nå, det skal åbenbart koste næsten 1500,- for en med 'Smart Hub', som jeg går ud fra er det der skal være, for at den kan få HBO. Det gider jeg sgu ikk'.

EDIT IGEN: Eller rettere, BD-ES5500 er på tilbud hos Elmutantens superweekeend til 700 slask...

Redigeret af Naiera - 04-November-2012 kl. 18:03
Til top
Lekruse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-November-2012
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lekruse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 18:06
Jeg vil også sige Samsung SmartHub. Dvs. du skal enten have et Smart TV fra Samsung eller en Blur-ray afspiller med Smart-TV delen på. Samsung plejer, at være med på beatet, så jeg er sikker på de får HBO fra starten af. Jeg ved HBO ryger med på nogle af deres smartphones nu her, så den er ret sikker.
Til top
londahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2009
Sted: Lolland,Danmark
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér londahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 18:12
Oprindeligt skrevet af python python skrev:



Nu er spørgsmålet kun om en box der kan spille disse streaming services, og ikke hvor godt, men jeg vil tillade mig at kommentere xbox og ps3.

Xbox 3 kører altså kun 720p og larmer forholdsvis meget. Jeg har dog ikke prøvet netflix delen selv, så ved ikke hvordan den virker.

PS3 larmer langt fra så meget, og klarer 1080p og larmer ikke så meget. Dog vil jeg tillade mig at sige at selve oplevelsen af at browse gennem film på PS3 ikke er nær så fed som på Apple TV3. .. men da man så har tændt filmen, så er den cool nok.

Bruger selv en 360 til Netflix i det ene rum. Selve oplevelsen er bestemt godkendt. Flydende, hurtig og med previews af filmene. 

Dog kan vi godt blive enige om at støjniveauet kunne være lavere. Jeg løser det bare ved at skrue op, men den kan ikke anbefales til f.eks soveværelse.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12244
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 18:23
Oprindeligt skrevet af Lekruse Lekruse skrev:

Jeg vil også sige Samsung SmartHub. Dvs. du skal enten have et Smart TV fra Samsung eller en Blur-ray afspiller med Smart-TV delen på. Samsung plejer, at være med på beatet, så jeg er sikker på de får HBO fra starten af. Jeg ved HBO ryger med på nogle af deres smartphones nu her, så den er ret sikker.


Ja, HBO er jo eksklusiv på Samsung i et halvt år, så det ville da være tumpet hvis det ikke kom på alle apparater med Smart Hub.

Nu har jeg sgu også bestilt en Samsung BD-E5500, med forventning om at kunne få HBO Nordic fra starten
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu