|
Netflix problemer på APTV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Molotow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-November-2012 kl. 20:54 |
Hejsa,
Jeg har problemer når jeg bruger Netflix på min Apple TV3. Porblemet består af usynkroniseret lyd, og billedudfald. Når det sker, så kommer billedet ikke af sig selv igen, men så kan jeg pause, spole lidt og så er den der igen, men for det meste kun i et par minutter, hvis endda så lang tid..
Jeg har en 10mbit fra Telia, og APTV er kablet, så hastigheden burde ikke spille ind.. Jeg har brugt Netflix siden det kom til DK, og der har ikke været problemer siden..
Er der andre der har samme oplevelser??
Mvh Molotow
|
|
B&O BeoVision 8-40,B&O BeoSound 1,B&O BeoSound 9000 + Airport Express
B&O MX7000,Apple TV3 Tvix N1, Qnap NAS TS409Pro Panasonic DVD |
|
![]() |
|
Claus L ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Molotow,
Er det er et problem der er opstået efter update af firmware ?! Jeg havde de underligste oplevelser med min ATV3 der ligeledes er kablet. Se evt. her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117268&title=downgrade-apple-tv3 Min virker perfekt igen efter downgrade ![]() Mvh /Claus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |