recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fjernbetjeningen til Philips 37PF9731D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFjernbetjeningen til Philips 37PF9731D

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Paco Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Emne: Fjernbetjeningen til Philips 37PF9731D
    Sendt: 13-August-2006 kl. 18:01
Har netop i den forgangne uge hentet mit nye 9731´er hos TC i Karrebæksminde. Super LCD, men jeg synes det lidt underligt, at når fjensynet tændes på afbryderknappen på fjernbetjeningen, går der ca. 1-1,5 min før der kan skiftes kaneler. Er der ander der har tilsvarende problemer ?
Til top
Beno Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Oktober-2004
Point: 112
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2006 kl. 18:42

Hej Paca

Har ikke svar på din spørgsmål, men står selv og tænker på at købe 9731. - Og nu da du næsten står med fjernbetjeningen i hånden; er den lang tid om at skifte kanaler (når den altså først kan..) Jeg mener altså at zappe gennem kanalerne..??

Beno 

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2006 kl. 18:43
Oprindeligt skrevet af Beno Beno skrev:

Hej Paca

Har ikke svar på din spørgsmål, men står selv og tænker på at købe 9731. - Og nu da du næsten står med fjernbetjeningen i hånden; er den lang tid om at skifte kanaler (når den altså først kan..) Jeg mener altså at zappe gennem kanalerne..??

Beno 

Den er lynende hurtig...

Til top
Paco Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2006 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Beno Beno skrev:

Hej Paca

Beno 

Den er lynende hurtig...

Til top
Paco Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2006 kl. 20:34

Ja - kan også bekræfte at den er LYN-HURTIG. Har også fundet løsningen på problemet med den lange opstartstid: Straks efter der er tændt på tændknappen, skal der trykkes på "TV", - så virker den lige så snart billedet toner frem. 

Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2006 kl. 21:25

Oprindeligt skrevet af Paco Paco skrev:

Har netop i den forgangne uge hentet mit nye 9731´er hos TC i Karrebæksminde. Super LCD, men jeg synes det lidt underligt, at når fjensynet tændes på afbryderknappen på fjernbetjeningen, går der ca. 1-1,5 min før der kan skiftes kaneler. Er der ander der har tilsvarende problemer ?

Kan ikke genkende det du siger der. Jeg har ingen problemer. Det tager ca. 10sek før tv'et er startet op, men derefter kan jeg skifte som jeg vil. Må næsten være en defekt af en art.

Fjernbetjeningen er rigtig hurtig til at skifte. Omkring samme hastighed for mit Philips CRT tv jeg havde før. Det at man kan ende op med et tv der tager 3 sek om at skifte kanal er noget jeg frygter når jeg køber tv, men det er heldigvis langtfra tilfældet her

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu