|
Lukket |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-December-2012 kl. 20:23 |
iPhone 4 32GB sort sælges.
Den er købt i august 2010 og er ikke sim-locked. Telefonen er lidt over 2 år gammel og den er blevet brugt. Der er ridser på bagsiden (ingen dybe) og på forsiden er der gået en meget lille flig af i det ene hjørne. Selve skærmen er dog intakt og telefonen fungerer perfekt. Befinder sig i København S. HBO 1.000,- Jeg lader den køre til tidligst søndag d. 2. december kl. 20.00. Der lægges 20 minutter til afslutningstidspunktet hvis der kommer bud kort før kl. 20.00 og så fremdeles. og jeg forbeholder mig ellers retten til alt og lidt til :-) ![]() < ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> Redigeret af Sylvest - 02-December-2012 kl. 20:07 |
|
![]() |
|
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1000,- budt
|
|
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
Noteret. Jeg lader den løbe til søndag kl. 20.00
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
1100
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Har du et billede af skærmen?
|
|
![]() |
|
Så er der et billede af skærmen. Beklager genskæret men den er ikke nem at fotografere.
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Emballage? Kvit? OSV.....
|
|
![]() |
|
Original emballage, oplader og kabel medfølger. Jeg har følgeseddel / reklamationsbevis fra 3 hvor den er købt, her står både mit navn, dato og hvad der er leveret etc. det må gælde som kvittering da den er betalt over abonnement. < ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
|
|
![]() |
|
fjongejohn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 263 |
1150 kr. afhentet :)
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
1200 + post
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
1250 pp
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
1300 pp
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |