|
Elgiganten åbner i Holbæk = TILBUD! |
Besvar | Side 123 10> |
Forfatter | |
klaushansen
Junior bruger Oprettet: 17-Maj-2012 Sted: Kgs. Lyngby Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-November-2012 kl. 12:33 |
Hey ved ikke om dette emne er placeret rigtigt eller om alle kender nyheden men Elgiganten åbner en ny butik i holdbæk torsdag d. 29.11.2012 kl. 7:00 og har ret mange fine tilbud!
Se mere her: http://tilbudsavis.elgiganten.dk/eCom_week48_bKsxTs3/ |
|
zylichh
Bruger Oprettet: 12-Maj-2012 Sted: København Status: Offline Point: 109 |
Funktioner
Tak(0)
|
Holy crap, nogen syge tilbud på de MacBooks :O
|
|
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er generelt nogle vilde tilbud.
|
|
Bruger udmeldt 10
-- Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
Funktioner
Tak(0)
|
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 12:28 |
|
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pis jeg ikke kan komme afsted, der er et par tilbud jeg ville benytte mig af. |
|
Zickboy
Bruger Oprettet: 28-September-2009 Status: Offline Point: 185 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvem der lige var i holbæk i morgen ... men mon vi ikke ser til "tilbud" på recorder om et par dage :) ATV til 599 eller ikke dumt |
|
Langtoft
Super bruger Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ifølge FB, så sætter de telt op onsdag til dem der vil ligge i kø :) folk bliver lukket ind i hold, og det er kun tilladt at købe et af hvert produkt :)
|
|
Kasper Jensen
Guld medlem Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Funktioner
Tak(0)
|
Var ude at kigge, da de åbnede i Aalborg. DET overskuede jeg ikke. :)
|
|
osbech
Guld medlem Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ville da være kedeligt, det er onsdag i morgen ;) Men ja, der er mange gode tilbud.. |
|
soli
Super bruger Oprettet: 02-December-2004 Sted: Kbh Status: Offline Point: 341 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen af Jer, som skal derhen, da jeg godt kunne bruge et 32" til 1000 kr :-)
Jeg kan afhente det fredag aften, da jeg skal til sjælland der. /soli
Redigeret af soli - 27-November-2012 kl. 14:33 |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3839 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du regner med at kunne tage hen torsdag morgen og få nogle af de gode tilbud så bliver du nok skuffet. Det er nok i løbet af onsdag du skal stille dig i kø......
|
|
|
|
Gunraf
Super bruger Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Funktioner
Tak(0)
|
ELGIGANTEN, føj!!! Dem gider jeg sandelig ikke større mere.
Magen til elendighed, deres service når du HAR købt er simpelthen under al kritik.
|
|
Besvar | Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |