|
Biografgængere får kvalme af "Hobbitten |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
3000
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-December-2012 kl. 22:14 |
||
Lyder ikke så godt Redigeret af 3000 - 02-December-2012 kl. 22:14 |
|||
DrageMester
Guld medlem Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan være at tanken om at skulle vente to år på at se afslutningen i part 3 gør folk lidt syge.
|
|||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|||
Krjstoff
Guld medlem Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Man kunne også bare lade være med at se filmen i dårligt fokuseret 3D
|
|||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men der er også stor ros fra andre, når det kommer til 3D-versionen. Læs f.eks. her. Det lyder nu ikke helt så ringe endda
Redigeret af Rasmus Larsen - 03-December-2012 kl. 14:14 |
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg får kvalme bare ved tanken om at den sikkert er lige så elendig som Lord of the Rings triologien |
|||
DrageMester
Guld medlem Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De tre LotR film ligger på 9., 13. og 21. pladsen på IMDB Top 250; der er altså ifølge IMDb brugeres mening mindre end 20 film som er bedre end LotR trilogien... så selvom du ikke kan lide filmene, så er de fleste uenige med dig. |
|||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Online Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Sådan er der så meget, Beep har også kåret et Samsung som bedste tv i 2012. Der findes åbenbart mange med dårlig smag ( tænker ikke her specifikt på Samsung ).
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu er det jo heldigvis ikke IMDb der bestemmer hvilke film jeg synes der er gode eller ej - jeg synes nemlig heller ikke LOTR er særlig god. Min pointe er, at der er altså nogle der ikke synes godt om filmen, lige meget hvilken plads den har på IMDb. Af samme grund ser jeg heller ingenting i Hobitten. Men bliver vist nød til at se den, da kæresten vil lave en lille kærestetur ud af det. Oh well. - Men håber da alligevel ikke det er noget jeg sidder og knækker mig over ;)
|
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
Ghump
Bruger Oprettet: 27-August-2010 Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der var nogle der reagerede på samme måde, da Avatar kom i 3D. Så på det punkt er der intet nyt under solen. Det er også sjovt at se, at alle de copy/paste "artikler" der oversvømmer nettet i øjeblikket om samme emne, bruger de samme 3 citater. Så helt ærligt, SÅ stort behøver problemet altså heller ikke at være hvis der pt kun er 3 personer i verden der har oplevet det.....
|
|||
Vanderlay
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Måske er kvalme det der skal til for at holde folk vågne de 16 timer, den varer
|
|||
vasif
Guld medlem Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der vil jo altid være sarte mennesker, som oplever problemer med det ene eller det andet. Sådan er det, og sådan vil det altid være. Jeg regner ikke med, at det er, eller bliver et problem for særlig mange. Typisk at medier skal blæse det hele op.
|
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |