|
Flere brugere på iPad 4 |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
oestervangsvej
Bruger Oprettet: 17-November-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 79 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-December-2012 kl. 21:07 |
Hej alle i kloge appel bruger.som i nok kan høre er jeg ikke den store Apple fan men nu har min kone fået en. Er det muligt at lave en måde på at vi kan have en konto til børnene og en til de voksne.
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nix.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Næ
|
|
Doghead
Junior bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Danamrk Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
De eneste du kan det på, er nexus 7 og 10. Da det ligger i nyeste Droid version. så der vil jo så i fremtiden komme mange flere hvor du kan det på.
|
|
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1385 |
Funktioner
Tak(0)
|
Utroligt at Apple ikke har prioriteret dette. Dvs at man f.eks. ikke kan benytte en email-app. hvis man ikke ønsker at dele sin mails med andre der benytter samme Ipad ?
Så I virkeligheden er den en 'Personal Ipad' (PI)
|
|
oestervangsvej
Bruger Oprettet: 17-November-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 79 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er fanden smart. Vi har lige købt en til 6000kr og nu bliver vi nok nødt til at købe en til børnene det er sidste Apple produkt der komme indenfor mine døre indtil min kone siger andet.
|
|
Vistrup
Guld medlem Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vel sådan noget man undersøger inden man smider pengene efter produktet.
Jeg er enig i at det er smart med forskellige bruger logins. Jeg sad med en Nexus 7 i hånden et par timer juleaften, men det er IMO så også det eneste punkt den er federe end en Ipad. Det var en fryd at komme hjem til minien.
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor? 1 ud af 100 brugere vil bruge det, 99 ud af 100 vil finde det irriterende. Hvor mange PC med windows i de danske hjem tror du kører med andet end admin kontoen? Klaus |
|
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
Klausdm. Alle som har børn kører med flere konti
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor i alverden skulle de finde det irriterende ? Det er jo ikke noget som er der før du selv sætter det op. Har man ikke noget at bruge multi user login til, lader man bare være at aktivere det og benytter den som en single user, som enhver dum iEnhed. De 99 brugere du hentyder til vil blot leve i lykkelig uvidenhed om muligheden, medens den der vil bruge det kan gøre det. Jeg kan ikke se noget argument for at finde det irriterende. Iøvrigt er jeg overbevist om at hvis man kunne trænge igennem iTågerne og informerede de uvidende iBrugere om muligheden og fordelene, så ville langt flere end 1 ud af 100 kunne se ideen med særlige logins til far, mor og børnene - selvfølgelig forudsat at en iEnhed rent faktisk kunne, men det kommer formentlig ikke før langt ude i fremtiden hvis Apple en dag får overbevist et eller andet patentkontor om at det er noget de har fundet på. Redigeret af spawn - 29-December-2012 kl. 02:38 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
Bruger udmeldt 8
-- Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af Stenholt - 29-December-2012 kl. 07:17 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hate to bring it to you - nej, det har de ikke - langt fra. Klaus |
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |