|
Assassin's Creed III - tråd |
Besvar |
Forfatter | ||
Jimmbo
Guld medlem Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-December-2012 kl. 13:43 |
|
Hej!
Er jeg virkelig den eneste som spiller dette spil? Så jer andre, kom hid og lade udveksle viden. |
||
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har fakkertalt lige gennemført AC1, AC2, AC Brotherhood og er nu i gang med AC3. Er indtil videre godt tilfreds. Har befriet Boston og lavet diverse homestead missioner :)
jeg valgte at udelade AC revalation fordi det var for udmattende efter alle de andre. AC3 er derimod dejligt forfriskende, selvom det stadigvæk i princippet er det samme. |
||
Jimmbo
Guld medlem Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg må indrømme at jeg har bandet nogle gange over, at styringen stadig fucker lidt op. Men historien virker god. |
||
Stromgren
Super bruger Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det blir spillet på fuld skrald her, er næsten hele vejen igennem lidt trist
|
||
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
||
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Styringen i AC3 er jo også .. ret fucked up. Altså udover der er blevet ændret på diverse knapfunktioner, som var fuldstændigt udnødvendigt (f.eks. i kamp), så er ens spillerfigur også IMO lidt for hurtig til at gribe fat i ting. Det føles som om at udviklerne i et forsøg på at gøre spillet mere flydende i samme omgang har gjort det en smule irriterende. Dog er naval combat egentlig fedt |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |