recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Assassin's Creed III - tråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Assassin's Creed III - tråd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Assassin's Creed III - tråd
    Sendt: 30-December-2012 kl. 13:43
Hej!
Er jeg virkelig den eneste som spiller dette spil? Wink

Så jer andre, kom hid og lade udveksle viden.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 22:16
Har fakkertalt lige gennemført AC1, AC2, AC Brotherhood og er nu i gang med AC3. Er indtil videre godt tilfreds. Har befriet Boston og lavet diverse homestead missioner :)

jeg valgte at udelade AC revalation fordi det var for udmattende efter alle de andre. AC3 er derimod dejligt forfriskende, selvom det stadigvæk i princippet er det samme.
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 01:28
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Har fakkertalt lige gennemført AC1, AC2, AC Brotherhood og er nu i gang med AC3. Er indtil videre godt tilfreds. Har befriet Boston og lavet diverse homestead missioner :)

jeg valgte at udelade AC revalation fordi det var for udmattende efter alle de andre. AC3 er derimod dejligt forfriskende, selvom det stadigvæk i princippet er det samme.

Jeg må indrømme at jeg har bandet nogle gange over, at styringen stadig fucker lidt op. Men historien virker god.
Til top
Stromgren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Januar-2010
Sted: Valby København
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stromgren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 02:23
Det blir spillet på fuld skrald her, er næsten hele vejen igennem lidt trist
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver
Nad t557 Bluray
Dali Lektor 6 fronter
Dali Lektor Lcr Center
gale 3060 Bipolar Bag
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 15:38
Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Jeg må indrømme at jeg har bandet nogle gange over, at styringen stadig fucker lidt op. Men historien virker god.

Styringen i AC3 er jo også .. ret fucked up. Altså udover der er blevet ændret på diverse knapfunktioner, som var fuldstændigt udnødvendigt (f.eks. i kamp), så er ens spillerfigur også IMO lidt for hurtig til at gribe fat i  ting. Det føles som om at udviklerne i et forsøg på at gøre spillet mere flydende i samme omgang har gjort det en smule irriterende. Tongue

Dog er naval combat egentlig fedtSmile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu