|
SOLGT - Onkyo TX-SR 905 receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2013 kl. 15:52 |
Hej
Sælger min dejlige Onkyo TX-SR 905 receiver (sort) pga at opgraderingsdillen atter har ramt mig ![]() Rent teknisk er der tale om en THX Ultra2 7.1 forstærker, med 220W output til hver af de 7 kanaler. Der er indbygget dekoder for de nye lydformater som Dolby TrueHD og DTS-HD Master Audio. Denne receiver har også netværk. Afspil f.eks. musik fra en PC (MP3, AAC, WMA og WAV) eller lyt til internet radio. Tilslut din iPod via en Onkyo docking station (købes separat) og styr den via fjernbetjeningen. Læg dertil 4 stk. HDMI 1.3a indgange - og 2 HDMI 1.3a udgange, hvor videosignalerne kan skaleres. De to udgange kunne f.eks. føde hhv. et TV og en projektor. Scaleren bygger på en HQV Reon VX processor, der klarer opskalering af alle kilder til 1080P i en super kvalitet. En anden opgave for denne chip kunne være at lave interlacet signaler om til progressive. Den har været min trofaste lydkilde siden købet hos CSN Teknik 14.03.2008 Nypris var (kvittering haves): 16.000kr (inkl et 2 meter supra HDMI) Pris ide 3.500 Kr Mvh LBA75
Redigeret af LBA75 - 10-Januar-2013 kl. 16:56 |
|
![]() |
|
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor i landet befinder du dig?
![]() |
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
![]() |
|
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg bor i Skødstrup - nord for Århus. Mvh LBA75
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |