|
Ondt i hoved af fladskærm |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2013 kl. 17:04 |
|
Købte igår mit første fladskærms tv.
![]() ![]() ' Er der nogen der har prøvet det samme eller noget lign. og evt løsning på problemet. Er det det specifikke tv der er et problem ved eller indstillinger eller hvordan. Skal siges at konen samt ungerne ikke har oplevet problemer med det. På forhånd tak Emil
|
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
He , tror du ikke at der er for meget " knald på " lys outputtet. Jeg synes nogle gange at der er så meget knald på nogle LCD, at man burde sidde med solbriller
MVH
|
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
|
Jo det vil jeg ikke udelukke, men der er skruet helt ned for "lyset".
Kan ikke finde noget sted i menuen hvor man selv kan styre Brigthness, kontrast osv, men kun nogle forprogramerede muligheder.
|
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
|
Nu er dynamisk kontrast vel ikke valgt?
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
|
Har fundet vej ind til billede kontrol, rimelig speciel menu/opsætning de Philips har fået.
Nej Dynamisk Kontrast er slået fra, generelt er de fleste af den slags ting slået fra.
|
||
![]() |
||
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
|
Det lyder meget underligt, jeg vil ikke mene at det er fjernsynets skyld hvis du kun har kigget på det i 1 time.
|
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
LCD er just ikke kendt for at være "naturtro" tværtom- kold skærm Bare min mening |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
|
Vil ikke udelukke det er mig der er problemet ![]() Det skal lige siges det er den billigste skærm jeg kunne finde. 4k for 47" full hd "200 hz".
|
||
![]() |
||
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
|
Ja jeg gætter på det er et 47pfl4007. Har selv set denne model uden det mindste ubehag. Der har ikke været noget andet end fjernsynet der kunne give hovedpinen ??
|
||
![]() |
||
|
Ja lige præcis, og nej synes ikke der burde være andet. Umiddelbart synes jeg billedet er ganske glimrende.
Men måske du kunne lokkes til at skrive dine værdier for de forskellige ting? Mvh Emil
|
||
![]() |
||
u2pia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 340 |
|
Hvis det er dit første fladskærmsfjernsyn, så er du vel også gået fra max 32" til 47" ... kan det være en årsag?
|
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
|
Nu kan der jo væremange grunde til at man får ondt i hovedet. Så i første omgang vil jeg vente og se om det gentager sig.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |