|
Fælleskøb af Q Acoustics Q7000 surroundsæt |
Besvar | Side 123 6> |
Forfatter | |
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 23:25 |
Spørgsmål til Fælleskøb i dette emne >> Redigeret af Lars - 09-Oktober-2012 kl. 08:14 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
3000
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
Funktioner
Tak(0)
|
ser jeg frem til
|
|
Badsted
Guld medlem Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen steder, man kan komme til at høre dette sæt både i surround og i alm. musik setup?
Mvh Henrik Badsted
|
|
Now-in-stereo
Ny bruger Branchemedlem Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
Svar til Henrik Badsted:
Q7000 sættet leveres direkte fra vores webshop, med 14 dages fuld returret og fragt fri levering over alt i Danmark, så det er muligt at lytte til sættet i hjemmelige omgivelser. Skulle sættet ikke falde i din smag sender du det blot retur
De bedste hilsner
Kurt
Hifistore.dk/Now-in-stereo
|
|
Badsted
Guld medlem Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svaret :-)
Udfordringen ligger i, at jeg endnu ikke har investeret i en surround receiver, så jeg har ikke mulighed for at afprøve det hjemme. Den anden løsning jeg kigger på inkluderer ikke en surround receiver (Libratone Lounge) så jeg står ikke lige for at skulle investere i sådan en... Er der ikke et sted på Sjælland hvor man kan høre sættet? Med venlig hilsen Henrik Badsted
|
|
DonRio
Ny bruger Oprettet: 17-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gør man brug af fortrydelsesretten for man købssummen og en evt. fragt refunderet, så det koster dig kun returfragten at få dem hjem på prøve.
|
|
Springer_dk
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Skive, Denmark Status: Offline Point: 235 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med vægbeslag til subwooferen?
|
|
Now-in-stereo
Ny bruger Branchemedlem Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
Svar til springer:
Vægbeslaget koster 499,- og bestilles blot sammen med Q7000, der er også mulighed for at bestille standere,kabel mm.
De bedste hilsner
Kurt
Now-in-stereo/hifistore.dk
|
|
anderspoulsen
Ny bruger Oprettet: 23-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kræver Q7000 en receiver eller forstærker?
/ Anders
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er kun et højttaler-sæt. Så der skal en surround-receiver eller surround-forstærker foran. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
nogames
Bruger Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: 8310, Denmark Status: Offline Point: 164 |
Funktioner
Tak(0)
|
Følger der vægbeslag med til enhederne? (excl. subwoofer)
|
|
3000
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er i foden og til sub koster det 499kr Redigeret af 3000 - 09-Oktober-2012 kl. 15:34 |
|
Besvar | Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |