|
iPhone i bootloop |
Besvar | Side 123 5> |
Forfatter | |||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Februar-2013 kl. 18:02 |
||
Min iPhone 3GS er i bootloop ved æblelogoet, har gendannet i standard mode og dfu mode, men intet hjælper. Nogle ideer?
|
|||
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
iOS 6.1 Jailbreak?
|
|||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja det har den haft. Burde vel være væk i en gendannelse i iTunes i dfu? |
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Når æble logoet har stået der lidt tid, så kommer det lille tænkehjul og kører rundt, lidt efter slukker skærmen tænder igen, og så er æblet der igen. Dettte fortsætter til den løber tør for strøm
|
|||
Giffel
Guld medlem Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Prøv Tinyumbrella http://thefirmwareumbrella.blogspot.dk/, har jeg før haft held med.
|
|||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|||
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der var en bootloop fejl i den første udgivelse af evasi0n jailbreaken, der er et par muligheder, du kan lave et hardreset, (hold home-knappen og sluk knappen nede til 2 sek efter skærmen slukker, og tænd derefter igen.) virker det ikke og får den ud af bootloop (vil teste med et genstart bagefter for at se om det virker) så er der kun en mulighed, få smidt jailbreak på den, hent evt. nyeste version af evasi0n fra deres hjemmeside (de på v1.2 nu, hvor seneste stopper OTA update imod 6.1.1 beta)
hvis din telefon allerede ER jailbreaket er dette ikke nødvendigt, og du skal blot ind i cydia og opdatere.. havde selv problemer med at min sad fast i bootscreen, eller bare havde ekstremt lange boottider, men det blev fixet i ver 0.2 (cydia DL) eller 1.1 (evasi0n DL).. |
|||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|||
Muffeh
Funktioner
Tak(0)
|
||
evasi0n changelog copy-paste:
Version 1.2 ~~~~~~~~~~~ - Disable OTA updates. - Correct timezone issue in evasi0n binary if client fails to correct it. Version 1.1 ~~~~~~~~~~~ - prevent Weather app from appearing on iPads. - mitigated the long reboot issue. - fix issue with not working after connecting multiple iOS devices - fix blinking of the jailbreak instructions on OS X. - codesigned Mac app. Version 1.0 ~~~~~~~~~~~ - first public release |
|||
|
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Evasi0n siger min iphone skal være aktiveret for at kunne jb. Kan jeg ikke i loopet. |
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan ikke lige finde ud af, hvordan den skal redde mig ud af det :( |
|||
Muffeh
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej klart, det skyldes at man skal trykke på et evasi0n ikon på sit dashboard under jailbreak processen (youtube tilbyder evt. videoer til hvordan man gør) -> men kan du ikke komme ud af boot delen via et hard reset? virkede nemlig for mig.. ellers må du smide den i DFU mode igen, og så gendanne telefonen (i itunes under din telefon, hold shift nede, tryk på "gendan" og vælg iOS 6.1 til din telefon, og så sku den gerne gendanne den til fabriksny.) -> mangler du iOS, så kig evt. her: http://www.idownloadblog.com/iphone-downloads/ |
|||
|
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er lige igang med at se om snowbreeze kan fixe den. Ellrs må jeg prøve shift i iTunes. Hardreset virker desværre heller ikke. Kommer bare ind i bootloopet igen |
|||
Muffeh
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så der kun shift i itunes tilbage vil jeg skyde på.. for så vidt jeg ved, har der ikke været en fungerende snowbreeze siden 4.x...
|
|||
|
|||
Besvar | Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |