|
hjælp til køb af ny projekter |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
natmadsen
Ny bruger Oprettet: 10-Februar-2013 Sted: nordjylland Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Februar-2013 kl. 21:54 |
hej.
pæren i min sayon plv-z5 sprang desværre i går aftens, så nu er jeg på udkig efter en ny, og så har jeg fundet den her på nettet. http://www.cinema-shop.dk/luxcine-c5-p-1708.html er der nogen der har prøvet sådan en eller noget lign???? den lyder jo til at være helt fin efter hvad der står (og prisen er jo også til at føle på) men jeg vil bare ik ha en der er dårligere end den jeg har nu.. håber der er nogen der kan hjælpe mig hilsen natmadsen ps. jeg håber ik at der er lign tråde ang dette projekter mærke, jeg har kigget men jeg synes ik at jeg kunne finde noget... |
|
palle2612
Bruger Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 108 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror ikke du vil kunne leve med den efter din Sanyo..
|
|
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever Dune HD Pro 4K Monitor Audio surround Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp |
|
natmadsen
Ny bruger Oprettet: 10-Februar-2013 Sted: nordjylland Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
ok
jeg vil bare gerne ha en led projekter så jeg er fri for at tænke på levetid på pæren. er der nogen der kan anbefale en model??? |
|
natmadsen
Funktioner
Tak(0)
|
er der slet ik nogen, der har set en led projektor i gang og kan anbefale en model..??
|
|
Bruger udmeldt 10
-- Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
Funktioner
Tak(0)
|
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:30 |
|
natmadsen
Funktioner
Tak(0)
|
min første pære holdt omkring 4000 timer i min sayon plv-z5 men den sidste holdt kun omkring 400 timer
hvad hedder den du har set??? jeg har kigget lidt på en acer k750 hybrid lazer led, men jeg kan ik rigtigt finde nogen anmeldelse på den og jeg synes at det er mange penge hvis den ik virker ordenligt.. |
|
Bruger udmeldt 10
-- Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:30 |
|
natmadsen
Funktioner
Tak(0)
|
nej jeg synes også det lyder lidt vildt, men 3500 lumen svarer ca til 2200 ansi lumen, men det er stadifvæk rigtigt meget..
har du hørt noget om den acer k750 (den er godt nok noget dyrer) men man får jo nok hvad man betaler for... |
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Heh jeg kunne ikke umiddelbart finde: sayon plv-z5 nogen steder, så svært at sammenligne.
Jeg ville også undgå en LED projektor på nuværende tidspunkt, men jeg har heller ikke 100k til at smide efter sådan noget. Kan du ikke blot købe endnu en pære til din nuværende? Hvis de springer efter 400 timer er det som regel dækket af garanti ?
|
|
natmadsen
Funktioner
Tak(0)
|
jo det har jeg også tænkt på, men jeg har kigget der hvor pæren sidder og der ser lidt brændt ud, jeg ved ik om det er normalt efter pæren er sprunget???
jeg har et billed af det, men jeg kan ik lige se hvordan jeg kan lægge det ind her??? |
|
natmadsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
natmadsen
Funktioner
Tak(0)
|
så fandt jeg ud af det, ved du om det har noget at sige????
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |