|
Waoo TV - hvor er nyudviklingen? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
Helmuth
Super bruger Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Februar-2013 kl. 13:02 |
|
Er der tilfældigvis nogen af jer der kender svarene på nedenstående?:
|
||
Splinten
Guld medlem Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ad pkt. 4) Jeg spurgte Waoo d. 16/11-12 om dette, men det er ikke noget de har på tegnebrædtet. De kan selvfølgelig have ændret standpunkt siden da.
|
||
Helmuth
Super bruger Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
OK, takker.
Hører gerne fra andre, vedr. de andre punkter.
|
||
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kapitalfonden som vist ejer foretagnet afventer vel nedsættelse af selskabsskatten |
||
E.L.
|
||
cederstrom
Junior bruger Oprettet: 17-Juni-2005 Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Waoo har bare ikke styr på deres TV-del åbenbart.
Jeg har den store pakke, men ved en fejl den lille pakke på waoo.tv - har ringet og bedt dem om at fixe det, de har lovet at fixe det for over en uge siden - intet er sket. Har lige fået en TV-boks, den skal man sætte til port4 der hvor jeg bor og internet i port1 i fiberboksen - ville det så være smart at åbne op for port4 så det fungerede nu hvor jeg havde boksen? Denne fejl har de lavet ved andre i samme område som mig. Imorgen får de et trustpilot review med 1 stjerne og et opslag på deres facebook væg med deres fejl. Kan være det kan motivere dem, at være flink og forstående kan ihvertfald ikke. |
||
Jubas
Bruger Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Aarhus, DK Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Waoo kan ikke hjælpe dig med din fiberboks.
Du skal du have fat i dit elselskab |
||
Jubas
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm, Waoo er ikke ejet af kapitalfonde. De er ejet af elselskaberne. |
||
cederstrom
Junior bruger Oprettet: 17-Juni-2005 Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du får det til at lyde somom det er meget bedre? :)
|
||
Jubas
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja for elselskaberne er ejet af brugerne, ikke af udenlandske penge. Hvorfor tror du ellers de graver hvor TDC ikke gider. |
||
larsand
Bruger Oprettet: 14-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja forsyningselskaberne fik x antal 100 millioner, i forbindelse med salg/opsplitning af el-værkerene.
Dem har de nu gravet ned i jorden til ingen verdens nytte Det var bedre de havde sat el-prisen ned, eller uddelt pengene til os andelshavere
|
||
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
BS
Redigeret af Bschmidt - 28-Februar-2013 kl. 10:45 |
||
Jubas
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det har du ret i at de bare kunne have givet pengene tilbage til forbrugeren. Jeg synes nu det er fedt, at de har valgt at investere i lokalområdet i stedet. TDC's overskud ryger til udlandet, synes du bedre om den strategi ?
Jeg kender en del der ville have en meget dårlig internetforbindelse i sønderjylland, hvis det ikke var for SE. Folk med 4 - 6 kilometer til centralen har ikke en chance. |
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |