|
Goggelogges Homekino 2. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Goggelogge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2009 Sted: Rudkøbing, DK Status: Offline Point: 131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2013 kl. 13:23 |
Hej Jeg ville lige dele lidt af hvad jeg gik og roede med sidste år.
den gamle bio så sådanne ud http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=84318&PN=2&title=goggelogges-homekino tråden er låst derfor jeg starter ny.. Til og starte med var vi lidt kede af stuens størrelse og af der var et lidt dumt rum (gml.gang fra da der var butik i huset) så vi ville rive væggen ned og så rev det lidt mere med sig som i kan se på billederne ;) Dette var væggen der skulle væltes. ![]() billed her ses hvor væggen stod og hvor jernbjælken nu ligger. ![]() så røg gulvet sku også op til fordel for isolering & gulvarme. Fandet dog også lige et par små sten der var for store til og få ud så må man jo grave den længere i.. ![]() så var der lagt isolering,armering og varmeslanger.. ![]() Dejlig dag da gulvet var støbt. ![]() så skulle loftet rettes op, da der ikke var meget loft højde gjorde jeg det imellem bjælkerne istedet for under. ![]() Kablerne begynder og dukke op :) ![]() Her er fjernsynsvæggen alle kabler til tv & højtaler er skjult. ![]() væggene begynder og blive færdige dejligt. ![]() Ja nye vinduer blev det også til, og en lækker egetræs vinduesplade. ![]() så kom vi næsten til vejsende her er lidt stemningsbilleder. ![]() ![]() ![]() Jeg har valgt focal inbygnings højtaler som baghøjtaler og det fungere rigtig godt syntes jeg og så er der jo også wahf efekten. Kom gerne med ris og ros. opdateres løbende.
|
|
LG - PS8000.
Onkyo 607. Xtz 89-fronter og center. Focal in-celling bag Canaldigital hd boks. Ps3 ______________________________ Soveværelset : Thomson 32". CD HD-boks. M-motion motor vægbeslag. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser sgu godt ud. Hvor har du alt udstyret til at stå?
|
|
![]() |
|
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
Hold da op for et projekt du haft gang i - flot resultat
![]() Har du overvejet at løfte center lidt mere op mod skærmen? - du vil få dialog tættere på "hvor det sker" og center vil spille mere i samme horisontale plan som dine fronter? Mvh LBA75
|
|
![]() |
|
Goggelogge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2009 Sted: Rudkøbing, DK Status: Offline Point: 131 |
Nagash: tak de står til højre for udstyret i en lille vinkel i stuen mangler og få monteret 2 skydelåger der er bestilt så det ikke er synligt til hverdag.
LBA75: Takker, Jeg har ikke prøvet og flytte centeren men vil jeg da helt sikkert prøve :)
|
|
LG - PS8000.
Onkyo 607. Xtz 89-fronter og center. Focal in-celling bag Canaldigital hd boks. Ps3 ______________________________ Soveværelset : Thomson 32". CD HD-boks. M-motion motor vægbeslag. |
|
![]() |
|
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Smukt! Godt arbejde
![]() |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |