|
K: projektor & lærred |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Maj-2013 kl. 19:33 |
Hej :-)
Jeg søger en "projektor startpakke" . Det skal fungere som en begynder pakke, men derfor må det stadig gerne være kram. :-) Projektor: umildbart ingen specielle krav Lærred: Rullelærred, gerne med motor og mellem 92" og 106" . Ellers skal i være velkomne til at skrive hvad i har. :-) Ps. Jeg befinder mig i Midtjylland. Venlig hilsen Andreas |
|
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
|
![]() |
|
mogwai08 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa, jeg har et 100" motorlærred og en Sanyo Z4 projektor, den er ikke fuld-hd, men kan vise 720p - har original emballage til projektor, og alt tilbehør. Kom med et bud hvis det har interesse, det står i Randers og kan ses i aktion.
|
|
![]() |
|
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
Jeg søger stadig :-)
Kom med bud. Også bare projektor. |
|
Min stuebio!
|
![]() |
|
sphinx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 170 |
Har et fastrammelærred fra Lissau på 90" - men du er udelukkende interesseret i rullelærred, ikke?
|
|
![]() |
|
Jo kun rulle lærred:-) det skal køre ned foran tv'et i stuen..
ellers tak ;-) |
|
Min stuebio!
|
![]() |
|
Har købt en projektor, så nu mangler jeg kun et lærred..
Motorlærred på ca 100". Min. 90" og max 110" Kom frisk! :-) |
|
Min stuebio!
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |