recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp Denon
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp Denon

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BusinessBo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BusinessBo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp Denon
    Sendt: 17-Maj-2013 kl. 20:23
Hey

Har fået et problem med min nye indkøbte forstærker..

Kørte 3.1 lyd, men så fik jeg sat mine sidste 2 bag højtaler til, hvilket også kørte fint. Havde kun slået de 2 ekstra højtaler til som ydeligere "højtaler input", men så vil jeg kaliber det med en mikrofon. Dette har desværre givet det problem at den ikke vil afspille lyd i surroundsound.

Hvordan kan jeg slå det til igen ?
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4948
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2013 kl. 12:14
Hvis det er en 7.1 surround receiver, så laver mange den fejl at sætte de bagerste af et 5.1 system til "surround bag" terminalerne.
Man skal i stedet sætte de bagerste fra et 5.1 system til "surround" terminalerne.
Til top
BusinessBo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Maj-2007
Point: 1154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BusinessBo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2013 kl. 23:01
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Hvis det er en 7.1 surround receiver, så laver mange den fejl at sætte de bagerste af et 5.1 system til "surround bag" terminalerne.
Man skal i stedet sætte de bagerste fra et 5.1 system til "surround" terminalerne.

Ja okay.. Det skal jeg lige have ændret. Det er dog begyndt at virke, men der er stadig noget udsving i lyden når jeg køre et dolby lydspor. Gælder dog kun for de kanaler med 5.1 lydspor.
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu