|
dlink router 655 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BA1980 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Maj-2013 kl. 17:55 |
jeg har brug for noget hjælp . jeg har en dlink router dir 655 som jeg opdatere firmware på og bagefter siger den ap should not be locked before configuring.jeg kan slet ikke ændre noget i routeren nu. hvordan får man den låst op?
Redigeret af BA1980 - 18-Maj-2013 kl. 17:57 |
|
![]() |
|
lks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvilken fw har du opdateret med/til ?
Har selv samme router, og kan ikke genkende dit problem, kan du evt. tage et screen shot?
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3802 |
Hvis alt fejler, kan du resette routeren.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Som JeTex skriver: Tryk på reset knappen, og hold den inde i min 10 sek. Den sidder enten bagpå eller under bunden.
M.v.h.
|
|
![]() |
|
BA1980 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() Redigeret af BA1980 - 18-Maj-2013 kl. 23:23 |
|
![]() |
|
lks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Status: Offline Point: 133 |
prøv flg, husk at havde en ændre firmware klar på computeren. :
Unplug the power supply. Wait a minute or two, reconnect the power supply. At the same time of reconnecting the power supply, press and hold the reset button until you see all the lights turned off. Sometimes you may need to release, press and hold again until all the lights turned off. Then release the reset button to reboot the router. Recovery mode: http://forums.dlink.com/index.php?topic=44909.0
Redigeret af lks - 18-Maj-2013 kl. 23:41 |
|
![]() |
|
ok det vil jeg prøve.
hvor finder man en ældre version ? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Den kan vel hentes på Dlink's hjemmeside? Hos ASUS f.eks. kan du altid hente alle tidligere versioner....
M.v.h.
|
|
![]() |
|
"AP should not be locked" lyder som om du har fået den konfigureret som Access Point...
M.v.h.
|
|
![]() |
|
det hjalp at ligge 1.35 ind og så virker det hele igen tak for hjælpen alle sammen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |