|
S : bluray film. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Maj-2013 kl. 10:12 |
Alle filmene købt i DK.
Ka afhentes på Amager eller sendes med post Danmark. American pie : reunion Wanted Master and commander The amazing spiderman Syv liv Hancock Gladiator War of the worlds Killer Joe En verden udenfor ( the shawshank redemption ) Rambo ( 2008 ) 9 Butterfly effect 3 Ultraviolet World invasion : battle Los Angeles Zombieland Men in Black 3 |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du set at der er et forum for filmsalg?
|
|
![]() |
|
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
Hvad skal det koste for følgende:
Master and commander The amazing spiderman World invasion : battle Los Angeles Men in Black 3 Inkl. Post dk gebyr Venlig hilsen Andreas |
|
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Vi ka sige 225,- incl Porto ( forsikret med track nr )
|
|
![]() |
|
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
Kan ikke lide sådan et ulige beløb.. 250,- og så smider du Rambo oven i? :-)
|
|
Min stuebio!
|
![]() |
|
Den ka jeg desværre ik klare.
Porto koster 80,- så det bliver en meget dårlig handel for mig. |
|
![]() |
|
Portoen er vel 70,- uanset hvor mange(under 5kg) så det svare til 25kr for Rambo der koster 50,- ny..
Men det er helt fair.. :-) vi holder os til først aftalte.. - skal vi tage resten over pm? :-) |
|
Min stuebio!
|
![]() |
|
Ja 70,- i Porto og dertil kommer Bobblekuvert osv.
Jeg smider dig en besked. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |