recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samme iPhone ny computer.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samme iPhone ny computer.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samme iPhone ny computer.
    Sendt: 30-Maj-2013 kl. 20:36
Hej,

Jeg er blevet bedt om at hjælpe en med et lille problem, og jeg kan ikke rigtig huske hvordan det er jeg gør, så nu bliver jeg lige nødt til at spørge om lidt assistance.

Det drejer sig om en iPhone 4 der ikke er blevet opdateret til iOS 5, så den kan altså ikke opdateres via telefonen, og skal igennem iTunes. Problemer er bare at den computer som telefonen blev oprettet med er gået til, og der er i mellemtiden kommet en ny computer ind.

Hvad så? Er det ikke noget med at den gendanner hele telefonen når det er en ny computer?

Telefonen indeholder en del vigtige kontakter osv. og da den gamle computer gik til, og der (selvfølgelig) ikke er nogen backup af telefonen, hvordan får jeg så lige gemt alle kontakter, billeder osv. og undgår at den ikke sletter hele telefonen når jeg sætter den til den nye computer, for at opdatere den til iOS 5 igennem iTunes? Jeg kan jo ikke gemme kontakterne i iCloud når der ikke er iOS 5.

Det er en Windows PC vi snakker om der skal bruges.

Er der en venlig sjæl der lige kan fortælle lidt om hvad jeg skal gøre her, så takker og bukker jeg mange gange for hjælpen.

Smile

          
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 20:46
Hmm prøv at sæt den til computeren og se hvad der sker, den sletter intet uden at du giver den lov til det.
Evt. skal du ind og godkende computeren til det rigtige apple-id ;)
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 21:24
Nej det er korrekt nok, men der skal bare nødig ske noget
Men kan det gøre tricket bare at gå ind og godkende den nye computer?

Jeg mener bare der er nogt med når det er en ny computer, så har man kun den ene mulighed i iTunes at gendanne, men der er måde på man kan undgå det.
          
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu