recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ue55f8005 erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ue55f8005 erfaringer

Besvar Besvar Side  123 11>
Forfatter
Besked
jan0112 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-November-2005
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan0112 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ue55f8005 erfaringer
    Sendt: 28-Maj-2013 kl. 06:44
Hvem har købt dette tv?
Har altid været Plasma fan (Pioneer), men dette tv kunne godt få
mig til at skifte til "the Dark side". Så jeg håber der er nogen der kan
dele ud af deres erfaringer.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 09:13
Da det er et helt nyt TV er det nok begrænset hvor mange der har erfaring med det.
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3978
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 09:30
Jeg har det, og er meget tilfreds. Jeg er igang med en videoanmeldelse af det.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 09:50
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Vi kan bare det der med helt nye modeller af LED-TV HumleLOL
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 10:26
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Det lyder rigtig godt. Gider du tage med i din anmeldelse hvilke undertekstformater (txt, DVB og eksterne, f.eks. srt) som TVet understøtter ved afspilning af videofiler fra eksterne USB medier.
Det ville være rigtig godt at vide om TVet på dette punkt kan erstatte en decideret medieafspiller.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Ambs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-August-2007
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ambs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 15:10
Kan du lave en lille sammenligning med UE55ES8005, da jeg godt kunne tænke mig at vide om det er blevet mærkbart bedre siden sidste år, eller om forskellen er så lille at man lige så godt kan købe UE65ES8005 som koster det samme som UE55F8005.

Mvh. André
Til top
jan0112 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan0112 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2013 kl. 07:07
Burde de ikke snart begynde at falde lidt i pris :-(
Til top
wezi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-December-2010
Sted: Næstved, DK
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wezi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 17:42
Jeg er glad for mit. Men nogle gang er det som om der er spøgelser i huset når stemmestyring er slået til. Tv'et opfanger lyde når man ser tv og dette får den til at gå ind i stemmestyring. og nogle gang muter tv'et sig selv, trods lyden er skruet ned fordi jeg bruger eksterne højtalere i form af mit anlæg. Så Stemmestyring og bevægelses styring er lige nu slået fra i stuen og værelset.

Når jeg streamer videomateriale fra min computer via playstation media server (uden playstation) så mangler jeg TOOLS menuen til at ændre f.eks. indstillinger for billedet og billedstørrelsen samt sleep timer. 

Måske er det bare en fejl 40 :D Men det har altså ikke kunne lykkedes mig at ændre på dette.. :)
Måske software opdatering kan hjælpe, men tror jeg har den sidste nye.

MvH Daniel
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3978
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 18:08
Jeg har opgraderet til 1102.2 og det er en katastrofe.

Jeg har Sonos PLAYBAR, og nu skriver TV'et med en dialog der kræver OK tryk, hver gang at jeg justerer volumen "Dit TV er indstillet til at anvende eksterne højttalere. Juster lydstyrken direkte på de tilsluttede højttalere".

Og man kan ikke slå dialogen fra. K.A.T.A.S.T.R.O.F.E.

Det kom med den nye firmware opdatering.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 18:10
Oprindeligt skrevet af jan0112 jan0112 skrev:

Hvem har købt dette tv?
Har altid været Plasma fan (Pioneer), men dette tv kunne godt få
mig til at skifte til "the Dark side". Så jeg håber der er nogen der kan
dele ud af deres erfaringer.

I følge de foreløbige anmeldelser er det et ganske fornuftigt TV, - men Samsungs topplasma er stadig synligt bedre på rå billedkvalitet . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
jan0112 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan0112 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 20:48
Så er det bestilt. Håber det kommer på fredag. Sælgeren prøvede at overbevise mig om, at L55dt60y
ville være et bedre tv, men der var jeg absolut ikke enig.
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 20:55
Jeg er gået fra en Pioneer LX 508 D til en Samsung , og jeg  UE75-ES9005U har bestemt ikke noget at klage over.

Redigeret af Skyum - 05-Juni-2013 kl. 20:56
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top

Besvar Besvar Side  123 11>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu