|
Ue55f8005 erfaringer |
Besvar | Side 123 11> |
Forfatter | |
jan0112
Bruger Oprettet: 08-November-2005 Sted: Sweden Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Maj-2013 kl. 06:44 |
Hvem har købt dette tv?
Har altid været Plasma fan (Pioneer), men dette tv kunne godt få mig til at skifte til "the Dark side". Så jeg håber der er nogen der kan dele ud af deres erfaringer. |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(0)
|
Da det er et helt nyt TV er det nok begrænset hvor mange der har erfaring med det.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har det, og er meget tilfreds. Jeg er igang med en videoanmeldelse af det.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi kan bare det der med helt nye modeller af LED-TV Humle
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder rigtig godt. Gider du tage med i din anmeldelse hvilke undertekstformater (txt, DVB og eksterne, f.eks. srt) som TVet understøtter ved afspilning af videofiler fra eksterne USB medier.
Det ville være rigtig godt at vide om TVet på dette punkt kan erstatte en decideret medieafspiller.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Ambs
Bruger Oprettet: 28-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du lave en lille sammenligning med UE55ES8005, da jeg godt kunne tænke mig at vide om det er blevet mærkbart bedre siden sidste år, eller om forskellen er så lille at man lige så godt kan købe UE65ES8005 som koster det samme som UE55F8005.
Mvh. André
|
|
jan0112
Funktioner
Tak(0)
|
Burde de ikke snart begynde at falde lidt i pris :-(
|
|
wezi
Bruger Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 203 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er glad for mit. Men nogle gang er det som om der er spøgelser i huset når stemmestyring er slået til. Tv'et opfanger lyde når man ser tv og dette får den til at gå ind i stemmestyring. og nogle gang muter tv'et sig selv, trods lyden er skruet ned fordi jeg bruger eksterne højtalere i form af mit anlæg. Så Stemmestyring og bevægelses styring er lige nu slået fra i stuen og værelset.
Når jeg streamer videomateriale fra min computer via playstation media server (uden playstation) så mangler jeg TOOLS menuen til at ændre f.eks. indstillinger for billedet og billedstørrelsen samt sleep timer. Måske er det bare en fejl 40 :D Men det har altså ikke kunne lykkedes mig at ændre på dette.. :) Måske software opdatering kan hjælpe, men tror jeg har den sidste nye. |
|
MvH Daniel
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har opgraderet til 1102.2 og det er en katastrofe.
Jeg har Sonos PLAYBAR, og nu skriver TV'et med en dialog der kræver OK tryk, hver gang at jeg justerer volumen "Dit TV er indstillet til at anvende eksterne højttalere. Juster lydstyrken direkte på de tilsluttede højttalere". Og man kan ikke slå dialogen fra. K.A.T.A.S.T.R.O.F.E. Det kom med den nye firmware opdatering.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
I følge de foreløbige anmeldelser er det et ganske fornuftigt TV, - men Samsungs topplasma er stadig synligt bedre på rå billedkvalitet . . |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
jan0112
Funktioner
Tak(0)
|
Så er det bestilt. Håber det kommer på fredag. Sælgeren prøvede at overbevise mig om, at L55dt60y
ville være et bedre tv, men der var jeg absolut ikke enig. |
|
Skyum
Guld medlem Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er gået fra en Pioneer LX 508 D til en Samsung , og jeg UE75-ES9005U har bestemt ikke noget at klage over.
Redigeret af Skyum - 05-Juni-2013 kl. 20:56 |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
Besvar | Side 123 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |