|
|
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Forfatter | ||
Keld ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 451 |
![]() Sendt: 08-September-2004 kl. 14:40 |
|
Hej Thorvald. Nu da fællesindkøbet af Sonymodellerne vel står lidt stille, var det så en mulighed at få undersøgt, om der er interesse blandt både brugere og leverandører for at få et fællesindkøb af Pioneer DVR-520 / 720 i gang. Da modellerne allerede er i forretningerne, skulle der jo ikke blive et problem med levering. Keld |
||
![]() |
||
Hitzie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
Fremragende idé. Efter at have læst de mange informative indlæg på forum om såvel de nye Sony recordere som Pioneers ville jeg personligt til enhver tid købe Pioneer DVR-720H, hvis et fællesindkøb kunne bringe prisen på den ned i nærheden af Sony RDR-HX900.
|
||
![]() |
||
PeterKruger ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
|
Enig - det kan jo kun gå for langsomt. Efter at have tygget på det nogle uger nu, må og kan det jo kun blive en DVR-720H. Er helt klart med på et fælleskøb, hvis (og det er et vigtigt hvis) det kan ske hurtigt. Maskinen er set til omkring 5800 i Tyskland, og hvis det trækker ud med fælleskøb, må man jo til udlandet. Så i en anden tråd, at Pioneer DK udtaler at garantireperationer kan udføres/startes op i DK, så det trækker jo.... Jeg foreslår at vi kommer i hak og forsøger at finde en udbyder, der er med på den. Maskinerne er jo i landet (vi skal ikke vente på færdigudvikling og forsendelse, som på Kiss DP-558 og JVC MH-30 Håber vi kommer i gang snart, venlig hilsen/Peter Redigeret af PeterKruger |
||
Venlig hilsen/Peter
Total newbie i dette forum. So far ;o) |
||
![]() |
||
marlar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 304 |
![]() |
|
Jeg er også med - hvis det sker meget hurtigt! Jeg har flere gange udfyldt formularen hos technikdirect.de, men har så besindet mig (det er svært
![]() Sidder netop nu og tæller på knapper .... ![]() |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
|
Jeg er i færd med at undersøge "noget"!
![]() ![]() |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
PeterKruger ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
|
(Og der citerer han sig selv - Ja - desværre løber de gode intentioner af med éen - lejlighedsvist. Jeg var helt sikker på, at jeg havde læst dette her et sted, men må erkende, at jeg ikke kan genfinde det (fik et pip om hvor via PB). Ærgeligt. Men jeg fandt dog en masse andet om at handle i Tyskland og besværlighederne ved garantireparationer der. Men mon ikke det er til at klare hvis man sparer 2500 kr.? Venlig hilsen (og undskyld mine forkerte udtalelser), Peter |
||
Venlig hilsen/Peter
||
![]() |
||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
|
Hej Peter Vi dummer os alle ind i mellem, men når bare vi får rettet vores fejl går det nok. Hilsen Michael Sørensen |
||
mvh MichaelS
|
||
![]() |
||
Keld ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 451 |
![]() |
|
Hej Peter. Du tænker måske på det svar jeg gav i onsdags, kl. 17,30 i tråden "gode råd" Keld |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Keld. Perfekt - det var faktisk lige præcis det jeg tænkte på. Kunne bare ikke finde det.
Venlig hilsen/Peter |
||
Venlig hilsen/Peter
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Peter. Desværre har jeg ved en fejl fået slettet mailen fra Pioneer Danmark under en oprydning i går, så jeg kan ikke fortælle navnet på afsender. Jeg sendte en mail til Pioneer Danmark med en forespørgsel om, hvilke garanti- og reparations-bestemmelse der gælder for maskiner købt i Tyskland. Svaret var, at Pioneer Dk. gav 24 mdr. garanti på maskiner købt i DK., og hvis Pioneer De. også var gået over til 24 mdrs. garanti, skulle man bare sørge for, at sælgeren udfyldte og medsendte garantikortet fra Pioneer, så var garantien også gældende i Dk. Man skulle så bare kontakte Pioneer, som ville anvise et reparationssted. I h.t. Pioneer De, under "garantie" skriver de, at de giver 24 mdrs. garanti. Keld
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
|
Så begynder der at ske noget, skynd Jer at tilmelde Jer, se: Fælleskøb: Pioneer DVR- 520 / 720 - liste
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Gad vide hvad alle folk laver idag. Jeg har siddet klar ved computeren hele dagen og ventet på en lind strøm af tilmeldinger...
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |