|
iOS 7 er på banen |
Besvar | Side 123 17> |
Forfatter | |
Stougaard
Super bruger Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Juni-2013 kl. 21:10 |
Ja hvad siger i ?
Der er mange funktioner der ligner noget taget fra Android, men en tiltrængt redesign !
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7068 |
Funktioner
Tak(0)
|
ser meget fornuftigt ud.
glæder mig til at teste beta |
|
Letten
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Funktioner
Tak(0)
|
Glæder mig til at slippe af med skeuomorphic-fake-læder og lignende, men det er jo bare farvelade, som nu bringer dem på linie med Windows Phone og Android (flat design). Ikke mange nyskabende funktioner.
Redigeret af Letten - 10-Juni-2013 kl. 21:17 |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24751 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi mangler bare et sted, at hente beta fra.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7068 |
Funktioner
Tak(0)
|
imdzdl.com
men der er pres på lige nu |
|
hansie
Funktioner
Tak(0)
|
og din iPhone skal jo lige registreres først
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24751 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Stougaard
Super bruger Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg glæder mig til at hører de første indtryk !
Men for at jeg for det hele ud af det skal jeg jo nok snart til at have opdateret min iPhone 4 ;) Og letten, nej der er ikke nogen nyskabende funktioner, men det er jo meget de funktioner folk har savnet, og ikke nogle fede features som kun lyder fede, som fx at scrolle med øjnene ;)
|
|
Letten
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, scrolle med øjnene er noget pjat, men SmartStay på min kones Galaxy Note 2, er ret genialt. Lige før den vil slukke skærmen fordi der ikke er input, så bruger den lige kameraet til at se om du kigger på skærmen, hvis ja, så forbliver skærmen tændt.
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Apple har så travlt med at påpege at andre stjæler fra dem - nu har de lige selv stjålet et helt design fra Android og Windows.
Det er fint nok med mig, men så skal de ikke pive og true med sagsanlæg hvis andre kigger dem over skulderen. Morale er godt dobbeltmorale er dobbelt så godt.
Redigeret af Cyberguyen - 10-Juni-2013 kl. 22:11 |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja opdagede i dag at pegefingeren kan bruges til lup i beskeder i kalenderen på iPhone. Man trykker på teksten to gange og beholder fingeren nede, og vupti er der en forstørrelses linse ved fingeren, som man kan flytte rundt med - genialt!
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ehh... Nej.
|
|
Besvar | Side 123 17> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |